کشتار غیر مجاز دام سنگین هیچ گونه توجیه قانونی ندارد

اقتصاد ایران: نمین-دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نمین گفت: کشتار غیر مجاز دام سنگین در سطح شهرستان نمین دیگر توجیه قانونی ندارد.

حسن شاهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه کشتارگاه صنعتی تازه تأسیس شهرستان را موظف کردیم کلیه نکات بهداشتی را رعایت کند، اظهار کرد: بازدیدهای سر زده از این کشتارگاه انجام خواهد شد در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مجموعه پلمپ خواهد شد.

وی مدیریت کشتارگاه را به مردم داری و رعایت احترام مراجعه کنندگان دعوت کرد و افزود: در تمامی مراحل کشتار باید ضوابط کشتار و بهداشت عمومی رعایت شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نمین با بیان اینکه کشتار غیر مجاز دام سنگین در سطح شهرستان دیگر توجیه قانونی ندارد، ادامه داد: کلیه عرضه کنندگان گوشت در شهرستان نمین مکلف هستند در کشتارگاه اقدام به ذبح کنند در غیر این صورت تهدید علیه بهداشت عمومی است و برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

شاهی خاطرنشان کرد: از ناظران دامپزشکی شهرستان نمین تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مرحله اول تذکر لسانی و در مرحله دوم جهت رعایت بهداشت عمومی نسبت به پلمپ واحد متخلف اقدام کنند.

وی بیان کرد: ناظران دامپزشکی جهت رعایت حال مردم از تاریخ ۴ آبان ماه سال‌جاری‬ به بعد در صورت مشاهده گوشت بدون بارکد در واحدهای عرضه کننده گوشت وفق مقررات برخورد کنند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نمین تصریح کرد: کارشناسان دامپزشکی شهرستان نمین قیمت و ضوابط و مقررات کشتار در کشتارگاه صنعتی را از اداره کل دامپزشکی استعلام و به اطلاع عرضه کنندگان گوشت برسانند تا در حق آنها اجحاف نشود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ