۲۲۰ هزار دانشجو در دانشگاه های علوم پزشکی تحصیل می کنند

اقتصاد ایران: ساری- مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی شمار دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه های علوم پزشکی کشور را ۲۲۰ هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا البرزی شامگاه سه‌شنبه در نشست مدیران و کارشناسان ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کلان منطقه یک آمایشی سلامت کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به تحصیل ۲۲۰ هزار دانشجو در تمام مقاطع دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام کرد: ۱۷ درصد از ۳۰ درصد کلیه سهمیه‌ها به دانشجویان شاهد و ایثارگر اختصاص داده شده است درحالی که از نظر تحصیلی و آموزشی این عزیزان در وضعیت هم ترازی با کلیه دانشجویان دارند و امید است با تدوین و اجرای برنامه‌ها سطح تراز آنها بالاتر نیز برود.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت بهداشت از برگزاری جشنواره برتر دانشجویی در آبان ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تهران، اولین جشنواره پژوهشی به همت دانشگاه علوم پزشکی مازندران آذرماه جاری و نهمین جشنواره ملی ایثار در کلان منطقه یک کشور خبر داد و اظهار امیدواری کرد در این رویدادها توانمندی‌های این عزیزان بیشتر به نمایش گذاشته شود.

حجت‌الاسلام سید حسین حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه رسالت حکومت اسلامی تکریم شهدا و ایثارگران و خانواده‌های معظم آنان می‌باشد و رسالت ما نیز در این زمینه این‌طور است و نبایست با شبهات به وجود آمده دلسرد شویم افزود: ما نگاهمان بایست به سمتی برود که مدیران ما نگاهشان به مقوله فرهنگ ایثار و شهادت و افراد عالم باشد و این وظیفه ما در این امر بخصوص است.

خسرو قاسمپوری معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این نشست سرمایه‌گذاری در آموزش را یکی از وظایف دولت‌ها عنوان کرد و گفت: ما در این دانشگاه افتخار میزبانی ۴۰۰ نفر از عزیزان خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌باشیم و تلاش خواهیم کرد بستر مناسبی برای تحصیل آنان فراهم سازیم.

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران ۳ دوره رتبه برتر کشوری را در رویداد فرهنگ ایثار و شهادت در کارنامه فعالیتی خود دارد و از جمله دانشگاه‌های پیشتاز در کلان مناطق می‌باشد و اظهار امیدواری کرد این موفقیت مستمر باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ