مخالف هرگونه تغییر کاربری در محدوده شورابیل هستیم

اقتصاد ایران: اردبیل- نایب رییس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: مخالف هرگونه تغییر کاربری در محوطه شورابیل هستیم چرا که ماهیت این مجموعه عوض می‌شود.

سجاد محمدحسن پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص لایحه صدور مجوز برای پروژه تجاری مسکونی در مجاورت شوراسنتر اظهار کرد: پروژه «سام پلازا» یک پروژه مشارکتی است که در گذشته نیز شاهد مشارکت با سرمایه گذار این پروژه بنام پروژه شوراسنتر بوده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه سابقه این سرمایه گذار در دوره‌های قبلی کاملاً شفاف و به نوعی منفی است، افزود: لازم است در واگذاری یک پروژه مشارکتی به سرمایه‌گذار، سوابق اجرایی را مورد بررسی قرار دهیم.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل با انتقاد از عدم وجود پارکینگ در مجتمع تجاری شوراسنتر بیان کرد: حذف پارکینگ شوراسنتر و تغییر کاربری زیرزمین این‌مجتمع به تجاری باعث نارضایتی اهالی و شهروندانی می‌شود که در آن خیابان گذر می‌کنند که منجر به ترافیک نیز شده است و لذا نباید دوباره این موضوع را تکرار کنیم.

محمد حسن پور با اشاره به اینکه سازه اولیه پروژه «سام پلازا» بدون قرارداد بوده است، تصریح کرد: با هرگونه تغییر کاربری مخالف هستم، چرا که تغییر ارتفاع سازه و طرح جدید مغایر با سازه‌ای است که هم اکنون بدون هیچ‌گونه قرارداد ساخته شده است.

نایب رئیس شورای شهر اردبیل در ادامه جلسه با مخالفت با لایحه جابجایی اعتبارات برخی از پروژه‌های عمرانی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: هزینه برای تعمیر زمین فوتبال میدان توحید با توجه به اینکه این زمین طی فراخوان به پیمانکار واگذار شده است و در آن قید شده است که با وضع موجود به شهرداری تحویل داده شود، لذا نباید از اعتبارات و بودجه سایر پروژه‌های سازمان فرهنگی ورزشی باشد.

محمدحسن پور همچنین در خصوص اجرای یک طرح در محوطه «شورابیل» بیان کرد: با هرگونه تغییر کاربری در محوطه شورابیل مخالفم. نباید کاربری مزروعی به مسکونی بلند مرتبه تبدیل شود. چرا که ماهیت شورابیل کم کم عوض شده و بعد از سال‌ها این مصوبات به نفع شهر نخواهد بود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ