قیصر امین پور یک سرمایه برای شهرستان گتوند است

اقتصاد ایران: اهواز - فرماندار گتوند گفت: قیصر امین پور یک سرمایه و الگو برای این شهرستان است و ما وظیفه داریم کار الگوسازی را به بهترین نحو انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس عباسی زاده ظهر امروز سه شنبه در آئین رونمایی از پوستر هفدهمین کنگره ملی شعر در کوچه آفتاب که در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد، با بیان اینکه ظرفیت بسیار بزرگی به نام قیصر امین پور در اختیار خوزستان است، گفت: گاهی اوقات در خوزستان و گتوند به جایگاه قیصر ارج نهاده نمی‌شود..

وی بیان کرد: مفاخر جز سرمایه‌های فرهنگی هستند که باعث پیشرفت هر شهر و استان می‌شوند. قیصر امین پور این ظرفیت را برای ما ایجاد کرده که می‌توانیم شهر و استان را بیشتر با این نام آشنا کنیم.

فرماندار گتوند با اعلام اینکه وظیفه داریم در هفدهمین دوره کنگره ملی شعر کار ماندگاری را انجام دهیم، عنوان کرد: با توجه به مبنا قرار دادن کمیت و کیفیت برنامه، با همه مدیران دستگاه‌های فرهنگی طراحی و برنامه‌ریزی آن هم در راستای چند هدف انجام شد.

عباسی زاده هدف اول را ایجاد پیوست فرهنگی بین دستگاه‌های فرهنگی خواند و افزود: معمولاً برای چنین برنامه‌هایی می‌گویند اداره فرهنگ و ارشاد برگزار کند اما امسال همه دستگاه‌های فرهنگی شهرستان و استان درگیر برنامه هستند تا از کارهای جزیره‌ای در شهرستان فاصله گرفته و خروجی مثبتی داشته باشیم.

وی گفت: کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان و آموزش و پرورش نیز در کنار ارشاد قرار گرفته‌اند حتی دیگر دستگاه‌های فرهنگی از جمله دفتر امام جمعه، کتابخانه ها، بسیج حوزه فرهنگی شهرداری و.. پای کار هستند هیچ دستگاهی فاصله نگرفته تا به اهداف فرهنگی کلان برسیم.

فرماندار گتوند با بیان اینکه قیصر یک سرمایه و الگو است، تصریح کرد: ما وظیفه داریم کار الگوسازی را به بهترین نحو انجام دهیم به همین منظور امسال به همت آموزش و پرورش فضایی ایجاد شد تا از ظرفیت نوجوان و جوان‌ها نیز استفاده کرده و کار ویژه‌ای انجام دهیم به همین منظور یک روز به این قشر اختصاص پیدا کرد.

به گفته عباسی زاده، مصوب شد امسال کنگره به صورت استانی برگزار شود و اکنون در حال دریافت آثار هستیم. از سوی دیگر لزوماً شعر را مبنا قرار نداده‌ایم و همه عرصه‌های فرهنگی و هنری اعم از مجریان نوجوان، قاریان قرآن، گروه‌های سرود، هنرمندان و … می‌توانند شرکت کنند تا ظرفیت سازی کرده و بستری را برای نسل جدید آماده کنیم.

وی افزود: مساله سوم رونمایی از یادمان قیصر امین پور است که در ۲ فاز طراحی شده است. بازسازی فضای موجود که قسمتی از پارک اضافه می‌شود، اصلاح ورودی و خروجی‌ها و ایمن سازی مقبره انجام می‌شود. همچنین ساخت مجموعه فرهنگی در سه طبقه را کنار آن خواهیم داشت که طرح آن آماده شده و پس از چندین جلسه امروز به کشور ارسال می‌شود، جلسه آن هفته آینده در تهران برگزار خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ