سه مشکلی که با دادگاهی کردن پزشکیان حل می‌شود!

اقتصاد ایران: فعال سیاسی اصلاح‌طلب در کانال تلگرامی خود نوشت: به نظرم آقای غضنفری و دوستانش بهتر است تعلل را کنار بگذارند و هر چه زودتر پزشکیان را دادگاهی کنند، چون در آن صورت حداقل سه مشکل حل خواهد شد.

خبر آنلاین: فعال سیاسی اصلاح‌طلب در کانال تلگرامی خود نوشت: به نظرم آقای غضنفری و دوستانش بهتر است تعلل را کنار بگذارند و هر چه زودتر پزشکیان را دادگاهی کنند، چون در آن صورت حداقل سه مشکل حل خواهد شد.

احمد زیدآبادی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، با انتشار یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: «کامران غضنفری عضو مجلس از حوزه تهران گفته است: «اگر پزشکیان در روزهای آینده ظریف را خلع نکند، خودش را دادگاهی خواهیم کرد و به ۱۰ الی ۱۵ سال محکوم و از ریاست جمهوری هم عزل خواهد شد.»

به نظرم آقای غضنفری و دوستانش بهتر است تعلل را کنار بگذارند و هر چه زودتر این کار را انجام دهند، چون در آن صورت حداقل سه مشکل حل خواهد شد.

*مشکل اول اینکه پزشکیان از عذابِ حرکت بر روی میدان مینِ پاستور نجات پیدا می‌کند و بقیه عمرش را با خیال راحت به آشامیدن آب خنک در گوشه دنج یک زندان سپری می‌کند.

*دوم اینکه، شهروندانی که در انتخابات اخیر به او رأی داده‌اند، از زیر بار فشار روانی این همه سرزنش و متلک و بدگویی و ناسزای اطرافیان خود خلاص می‌شوند و نفسی تازه می‌کنند.

*سوم اینکه، چون بحران در خاورمیانه به نقطۀ اوج خود نزدیک می‌شود، بسیاری از مردم علاقمندند دولت تحت کنترل کامل آقای غضنفری و دوستانش باشد تا ببینیم پس از آن همه شعارهای کَرکننده، چه چیزی در آستین دارند که آن را رو کنند!

بنابراین توصیه‌ام این است؛ در کاری که وعدۀ آن را داده‌اند، شتاب کنند که گفته‌اند در امر خیر نه درنگ جایز و نه حاجت به استخاره است!»

در روزهای گذشته، کامران غضنفری نماینده جبهه پایداری در مجلس در یک گفت‌وگو مدعی شده بود که «ظریف غیرقانونی معاون رئیس جمهور شده است، اگر پزشکیان در روزهای آینده او را خلع نکند، خودش را دادگاهی خواهیم کرد و به ۱۰ الی ۱۵ سال محکوم خواهد شد و از ریاست جمهوری هم عزل خواهد شد.»

 

پ

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ