دشمنی صهیونیست‌ها با شیعیان و محبان اهل بیت (ع) آشکار شده است

اقتصاد ایران: قم- امام جمعه قم گفت: امروز دشمنی صهیونیست‌ها با شیعیان و محبان اهل بیت (ع) آشکار شده و حفظ وحدت بین مسلمانان بیش از پیش ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی بعد از ظهر سه شنبه در دیدار با نمایندگان حرم کاظمین که در سالن جلسات حرم بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: اهل بیت علیهم السلام بسیار مظلوم بودند و با چنین صفتی به شهادت رسیدند.

امام جمعه قم بیان کرد: اهل بیت علیهم السلام همواره سعی در عدم تفرقه افکنی و حفظ وحدت بین مسلمانان و دوست داران ائمه عصمت و طهارت داشتند، بنابراین اتحاد بین امت‌های اسلامی بسیار حائز اهمیت است.

تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها ابراز کرد: دشمن بر خلاف خواسته اهل بیت علیهم السلام و نص صریح آیات قرآن کریم سعی در تفرقه افکنی بین مسلمانان و امت‌های اسلامی دارند، بنابراین رویه تعامل و اتحاد بیش از پیش ضرورت دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: کشورهای اسلامی در گذشته با یکدیگر هم مرز بودند و سیاست دشمن نیز در این راستا است تا بین کشورهای اسلامی مرز ایجاد کند.

آیت الله سعیدی عنوان کرد: یکی از دلایل طولانی شدن نصرت الهی در جنگ شناخت دشمنان است ولی ما غافل از حکمت خداوند هستیم.

امام جمعه قم اذعان کرد: دشمن تلاش می‌کرد مرجعیت شیعی در عراق را از این حوادث و همراهی با رزمندگان اسلام جدا کند ولی طولانی شدن نصرت الهی روشن کرد که صهیونیست‌ها به دنبال ترور آیت الله سیستانی نیز هستند.

تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها با تصریح بر اینکه دشمنی صهیونیست‌ها با شیعیان و محبان اهل بیت (ع) آشکار شده است، گفت: برای حفظ وحدت بین ملت‌های مسلمان و کشورهای اسلامی باید هزینه بپردازیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شهید سیدحسن نصرالله از سرمایه‌های بزرگ ما بود و شهیدان حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهید نیلفروشان نیز هزینه‌های سنگینی بودند که ما پرداختیم تا اتحاد و انسجام بماند و توطئه دشمن خنثی شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ