جهاد یمن تا انتقام خون شهید سید حسن نصرالله ادامه دارد

اقتصاد ایران: کرمانشاه- دبیر شبکه تلویزیونی المسیره یمن گفت: جهاد یمن تا انتقام خون شهید سید حسن نصرالله ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی المحطوری بعد از ظهر سه شنبه در همایش بین‌المللی ملت مقاومت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اظهار کرد: ما در این مبارزه تا انتقام خون سید شهید طوفان الاقصی، شهید طوفان راه قدس؛ سید نصرالله ثابت‌قدم هستیم و این راه را ادامه می‌دهیم.

وی افزود: یمن کشوری است که در برابر استکبار جهانی ایستاده است و ما در زمان سیدحسن نصرالله زندگی می‌کنیم، زمانی که شهید بزرگوار دوره پیروزی‌ها را باز و شروع کرده است.

دبیر شبکه تلویزیونی المسیره یمن تصریح کرد: خبر شهادت سید نصرالله یک شوک بود، اما ما محور مقاومت هستیم و تسلیم در برابر قضا و قدر الهی. سیدحسن نصرالله؛ امیر میدان‌ها، امیر منبرها بعد از ۳۲ سال جهاد و فداکاری دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

وی ادامه داد: از زمان طوفان‌الاقصی ۲ طوفان را پشت سر گذاشته‌ایم، طوفان الاقصی و طوفان شهادت سیدنصرالله محور مقاومت دو طوفان پشت سر گذاشته از زمان طوفان الاقصی است.

المحطوری با اشاره به اینکه شهید سیدحسن نصرالله به تأسی از امام حسین (ع) در برابر شیاطین عصر ایستادگی کرد، گفت: سید مقاومت تمام زندگی حتی پسر خود را در راه خدا ایثار کرد، همواره در برابر آمریکا و صهیونیست جنایت‌کار جهاد و مجاهدت می‌کرد تا به شهادت رسید.

وی یادآور شد: انقلاب یمن با فریاد سید حسین بدرالدین حوثی آغاز شد، شهید سید حسین بدرالدین سال ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ انقلاب خود را از جلسات ساده‌ای بدون داشتن تبلیغات خاصی در زمان استبداد حکام یمن از مساجد آغاز کرد و توانست مردم را به شرکت در تظاهرات تشویق کند و روز به روز بر هوادارانش افزوده شد تا در این راه به شهادت رسید.

دبیر شبکه تلویزیونی المسیره یمن خاطرنشان کرد: حکام یمن فکر کردند با شهادت ایشان به پیروزی رسیده‌اند درحالی‌که ۱۰ سال بعد در یال ۲۰۱۴ میلادی انقلاب ایشان به ثمر رسید و ثابت سد خون بر شمشیر پیروز است.

وی ادامه داد: پس از انقلاب، در سال ۲۰۱۴ میلادی عربستان با تمام قوا و امکانات به یمن حمله کرد، اما ایستادیم و جهاد کردیم تا عربستان را شکست دادیم و زمینه را برای ایستادگی در برابر قدرتی بالاتر از عربستان را فراهم کردیم.

به گفته المحطوری پایان جنگ با عربستان هم‌زمان بود با عملیات طوفان الاقصی، زمانی که یمن کشوری زخمی و مجروح و سال‌ها در محاصره بود، می‌توانستیم در آن مقطع زمانی از نظر نظامی در طوفان الاقصی شرکت نکنیم و فقط تظاهرات و راهپیمایی داشته باشیم، ولی این کار را نکردیم و مستقیماً با اسرائیل وارد جنگ شدیم آن هم نه جنگ دفاعی بلکه این بار تهاجمی و ثابت کردیم زمان درگیری جنگ با دشمنان و شیاطین بزرگ، آمریکا و صهیونیست جنایت‌کار است.

وی ادامه داد: الان تقریباً یک سال از طوفان الاقصی می‌گذرد، یک هزار فروند موشک بالستیک چه در دریای سرخ چه مستقیم به‌سوی صهیونیست شلیک کرده‌ایم و ۲۰۰ فروند کشتی صهیونیستی و یا حامی آن‌ها همچون ناوهای آمریکایی را در دریای سرخ مورد هدف قرار داده‌ایم.

دبیر شبکه تلویزیونی المسیره یمن گفت: مردم یمن ادامه‌دهنده انقلاب امام خمینی (ره) هستند، آنچه که امروز در یمن شاهد آن هستیم بر پایه احیای انقلاب امام خمینی (ره) پایه‌ریزی شده، ما مردم یمن ادامه‌دهنده انقلاب امام خمینی (ره) هستیم و این مسیر مقابله را تا آزادی قدس ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه اساس محور مقاومت از انقلاب امام خمینی (ره) است و هر کس این انقلاب را ادامه دهد، پاداشش پیروزی است؛ گفت: مردم ایران از اینکه به انقلاب امام خمینی (ره) اقتدا کرده‌اید، به خود افتخار و آن را تا قیامت حفظ کنید.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ