مدافع پیشین بارسلونا: ژاوی با من صادق نبود و محدودم کرد

اقتصاد ایران: بازیکن آمریکایی پیشین تیم فوتبال بارسلونا سرمربی سابقش در این تیم را به فریب دادن او متهم کرد.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مارکا؛ سرجینیو دست یکی از بازیکنانی بود که شانس بازی در بارسلونا به او رو کرد اما هرگز آنطور که باید و شاید در این تیم جا نیفتاد و در نهایت هم مجبور به ترک آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا شد.

دست 23 ساله به واسطه هموطن رونالد کومان و زمانی که این مربی هلندی هدایت بارسلونا را برعهده داشت به این تیم رفت اما اوضاع او با اخراج کومان و روی کار آمدن ژاوی هرناندس کاملاً دگرگون شد. ژاوی به دست اعتقاد نداشت و به این ترتیب ملی‌پوش آمریکایی برای فرار از نیمکت‌نشینی مجبور شد به صورت قرضی به میلان و پس از آن آیندهوون برود. در نهایت با پایان قراردادش با بارسلونا، دست که دو ماه قبل از این اتفاق دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، به عنوان بازیکن آزاد با آیندهوون قرارداد قطعی بست. به این ترتیب مسیر بازگشت به بارسلونا برای دست رسماً بسته شد؛ اتفاقی که خودش آن را ناشی از خلف وعده‌ ژاوی می‌داند.

دست در گفت‌و‌گو با نشریه اسپورت کاتالونیا، راجع به دو فصل حضورش در بارسلونا که طی آن 72 بازی رسمی انجام داد و 3 گل هم زد، اظهار داشت: باشگاه روزهای خوبی را سپری نمی‌کرد و دچار نوعی یأس و افسردگی شده بود. دلیلش هم بروز کلی مشکل غیرورزشی برای آن بود که یک جورهایی اوضاع را آشفته کرده بود. در نتیجه آنها نیز ما نمی‌توانستیم بازیکنان بزرگ را جذب کنیم و این روز عملکردمان تأثیر گذشته بود. بعد از آن هم همه چیز دست به دست هم دادند تا باشگاه (برای کم کردن هزینه‌هایش) احساس کند که فلان بازیکن باید برود، دیگر بازیکن بسیار بد است و این وضعیت روی همه ما فشار آورد.

دست سپس به تأثیر ژاوی بر ناکامی‌اش در بارسلونا اشاره داشت و ادامه داد: فکر می‌کنم که ژاوی با من صادق نبود. ما با یکدیگر چندین مکالمه داشتیم و او همیشه می‌گفت که مرا می‌خواهد اما خیلی طول نکشید که من به حرف‌هایش شک کردم. تابستان، قبل از رفتن به تعطیلات او به من گفت « روی تو حساب می‌کنم، به رسانه‌ها توجه نکن!»  اما به محض اینکه برگشتم گفت:«باید بروی!».

با همه اتفاقاتی که در بارسلونا برایش رخ داد، دست می‌گوید از اینکه پیشنهاد این تیم را پذیرفت پشیمان نیست. او تأکید کرد: نمی‌گویم از رفتن به بارسلونا پشیمان هستم. اتفاقاتی که در آنجا برایم رخ داد فقط به خودم بستگی نداشت. ژاوی به من برای نشان دادن توانایی‌هایم فرصت کافی نداد. من مجبور بودم با یکسری محدودیت‌ها بازی کنم که نمی‌گذاشت خودم باشم. می‌خواستم در حملات شرکت کنم چون این مهمترین توانایی‌‌ام بود اما ژاوی مرا از این کار منع می‌کرد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ