انتقاد کانال ۱۴ از پناه بردن نظامیان صهیونیست به کانال فاضلاب

اقتصاد ایران: رسانه‌های صهیونیستی از پناه بردن نیروهای ویژه ارتش این رژیم به کانال‌های فاضلاب یک پایگاه نظامی بزرگ، به دلیل حملات موشکی حزب‌الله لبنان خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، کانال ۱۴ صهیونیستی اذعان کرده است که تعدادی از نظامیات صهیونیست در یکی از پایگاه‌های نظامی مرکزی، به کانال‌های فاضلاب پناه بردند.

این نیروها پس از آن، از سطح فرماندهی نظامی انتقاد کرده و اعلام کردند که در برابر عملیات‌های حزب‌الله ناتوان هستند.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین اعتراف کردند که تعدادی از تکاوران ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از حملات موشکی حزب‌الله لبنان، به کانال فاضلاب پناه برده‌اند.

کانال ۱۴ صهیونیستی گزارش داد که این نیروها به دلیل نبود پناهگاه‌ها و مکان‌های امن در یک پایگاه نظامی بزرگ و مرکزی پس از شنیدن صدای آژیر خطر و حملات موشکی از سوی لبنان به کانال فاضلاب پناه بردند.

این پایگاه نظامی در «بنیامینا» در جنوب حیفا قرار دارد و توسط حزب‌الله هدف قرار گرفته است.

مقامات نظامی رژیم صهیونیستی در این پایگاه نظامی، انتقادات شدیدی به سطح فرماندهی داشتند و گفتند: «آیا رئیس ستاد ارتش منتظر یک فاجعه دیگر است؟ ما کاملاً بی‌دفاع و ناتوان هستیم.»

در تاریخ ۱۳ اکتبر ۲۰۲۴، مقاومت اسلامی لبنان با اجرای عملیاتی، یک سری پهپادهای انتحاری را به سمت پایگاه آموزشی تیپ «گولانی» در «بنیامینا»، جنوب حیفا ارسال کرد.

مقاومت اظهار کرد که این عملیات به عنوان بخشی از سلسله عملیات‌های «خیبر» و در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به مناطق نویره و بسطه در بیروت و سایر مناطق لبنان انجام شده است. این عملیات همچنین پاسخی به جنایات جنگی رژیم صهیونیستی بود.

شبکه‌های صهیونیستی نیز اذعان کردند که پهپاد مهاجم از پدافند هوایی رژیم صهیونیستی عبور کرد و بدون شناسایی به پایگاه رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدن حداقل ۴ نظامی خود را تأیید کرد و رسانه‌های صهیونیستی از زخمی شدن ده‌ها نفر، از جمله تعدادی در شرایط وخیم، خبر دادند.

رسانه‌های نظامی مقاومت اسلامی نیز این عملیات را با تصاویر مستند نمایش دادند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ