ناراحتی ترامپ از مصاحبه فاکس نیوز با هریس

اقتصاد ایران: دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات ۲۰۲۴، شبکه فاکس نیوز را به‌دلیل اعلام موافقت هریس با یک مصاحبه، ضعیف و منعطف خواند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری‌خواهان برای انتخابات 2024، شبکه خبری فاکس نیوز را به‌دلیل آنکه اعلام کرد کامالا هریس با انجام یک مصاحبه با این شبکه موافقت کرده است، ضعیف و منعطف خواند.

وی در پستی در شبکه اجتماعی تروث سوشیال نوشت: هریس دروغگو برت بایر مجری شبکه فاکس نیوز را برای یک مصاحبه موردنیازش انتخاب کرده است زیرا او فردی متعادل و منصف در نظر گرفته می‌شود در حالی که اغلب نسبت به آنهایی که در یک چرخه ترکیبی هستند، بسیار منعطف است.

ترامپ خاطرنشان کرد: من ترجیح می‌دهم یک روزنامه‌نگار سخت‌گیرتر را برای مصاحبه انتخاب کنم اما فاکس در برابر دموکرات‌ها بسیار ضعیف و منعطف است و فضای رسانه خود را با نمایندگان بی‌رقیب کامالا آلوده می‌کند. من امیدوارم مردم انتخابات 5 نوامبر را درک کنند. ما باید بار دیگر عظمت را به آمریکا بازگردانیم.

انتقاد ترامپ از هریس در حالی است که نامزد دموکرات‌ها برای هفته‌ها به‌دلیل مصاحبه نکردن با رسانه‌ها و شبکه‌های خبری مهم پس از معرفی به‌عنوان نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات 2024، تحت فشارهای زیادی قرار داشت.

شبکه خبری فاکس نیوز روز گذشته اعلام کرد که کامالا هریس با انجام نخستین مصاحبه با این شبکه موافقت کرده است. مجری این شبکه اعلام کرد: این مصاحبه به‌صورت ضبط‌شده و با حداقل ویرایش خواهد بود.

چندی قبل نیز دونالد ترامپ شبکه خبری فاکس نیوز را به‌دلیل پخش اظهارات هریس پس از بازدید از منطقه مرزی با مکزیک، مورد انتقاد شدید قرار داد.

وی اظهار کرد: من باید آنجا بنشینم و به گاو نر او گوش دهم. می‌دانید چه‌کسی حرف‌های او را پخش کرد؟ فاکس نیوز! نباید به آنها اجازه داده می‌شد تا چنین کاری کنند. هر آنچه هریس گفت دروغ است.

شبکه فاکس نیوز تاکنون شبکه خبری محبوب دونالد ترامپ بوده است اما ترامپ چندی قبل نیز این شبکه را به‌علت انتشار نتایج یک نظرسنجی که حاکی از پیشتازی هریس بر ترامپ در ایالت‌های کلیدی و چرخشی داشت، مورد انتقاد شدید قرار داد.

کمپین ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد: این یک نظرسنجی بسیار بد و افتضاح بود. رئیس جمهور ترامپ همچنان نسبت به دوره‌های گذشته پیشی گرفته است.

این بیانیه پس از آن منتشر شد که نتایج یک نظرسنجی از سوی شبکه تلویزیونی حامی «دونالد ترامپ»، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نشان داد که او رقابتی تنگاتنگ با کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات دارد.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا 5 نوامبر (15 آبان) برگزار می‌شود و در زمان حاضر دو نامزد در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر قرار دارند.

نتایج نظرسنجی جدید هاروارد/هریس نشان می‌دهد دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان برتری بسیار اندکی بر کامالا هریس نامزد دموکرات‌ها بین افرادی دارد که زودتر از موعد در ایالت‌های چرخشی و رقابتی رأی می‌دهند،
بر این اساس، 48 درصد رأی‌دهندگان در ایالت‌های رقابتی که گفتند رأی خود را زودتر از موعد به صندوق می‌اندازند، به ترامپ رأی می‌دهند در حالی که 47 درصد این افراد به هریس رأی می‌دهند.

نتایج نظرسنجی جدید شبکه سی‌بی‌اس و مؤسسه یوگاو نشان می‌دهد کامالا هریس با اختلاف 3 درصد در مقابل دونالد ترامپ در این نظرسنجی، پیشتاز است به‌طوری که هریس حمایت 51 درصد رأی‌دهندگان ثبت‌نام‌شده را به‌دست آورده است و ترامپ از حمایت 48درصدی برخوردار است.

در حالی که نتایج نظرسنجی‌های ملی سیگنال‌های مهمی را درباره دیدگاه رأی‌دهندگان نشان می‌دهد، اما نتایج مجمع گزینندگان در هر ایالت، فرد پیروز را تعیین خواهد کرد و نتایج انتخابات در ایالت‌های چرخشی نیز بسیار تعیین‌کننده است.

انتهای پیام/+

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ