نعیم قاسم: می‌توانیم هر نقطه‌ای از اسرائیل را هدف قرار دهیم

اقتصاد ایران: شیخ نعیم قاسم معاون سید حسن نصرالله دبیرکل شهید حزب الله رژیم صهیونیستی را خطری واقعی برای کل منطقه و جهان دانست و تاکید کرد: این رژیم اشغالگری‌های خود را محدود به فلسطین نمی‌کند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان طبق معمول سخنرانی‌های قبلی خود این سخنرانی را نیز با نام و یاد شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان آغاز کرده و گفت: ما در مقاومت به دست رهبر شهید ما سید حسن نصرالله پرورش یافته ایم و مواضع سید شهید ما برای ما دستورالعمل و کلمات ایشان چراغ راه ماست.

موجودیت رژیم اسرائیل بر کشتار و آوارگی استوار است

وی افزود: اسرائیل یک رژیم غاصب و اشغالگر و خطری واقعی برای کل منطقه و جهان است. این رژیم اشغالگری‌های خود را محدود به فلسطین نمی‌کند.

امکان جدا کردن جبهه لبنان از فلسطین وجود ندارد

این مقام حزب‌الله تاکید کرد: اسرائیل روی جنایت‌هایی که دیگران را می‌ترساند حساب باز کرده و آمریکا مطلقا پدرخوانده این رژیم است. هرگز امکان جدا کردن جبهه لبنان از فلسطین یا جدا کردن کل منطقه از فلسطین وجود ندارد. شهید سید حسن نصرالله هرگز ما را رها نکرده (روح بزرگ ایشان همراه ماست)، رزمندگان مقاومت همچنان با پیروی از راه رهبر شهید ما، با تجاوزات دشمن مقابله می‌کنند و ملت شهید نصرالله همچنان بر عشق او ثابت قدم هستند و امید ما به پیروزی حد و مرزی ندارد.

دشمنان حتی از نام و روح شهید حسن نصرالله وحشت دارند

معاون دبیرکل حزب الله تصریح کرد: حتی روح شهید سید حسن نصرالله هم دشمنان را به وحشت می‌اندازد و دستور این رهبر شهید ما اجرا می‌شود و ما دشمنان را شکست می‌دهیم و از سرزمینمان بیرون و ریشه کن می‌کنیم. رژیم اشغالگر صهیونیستی یک رژیم جعلی مبتنی بر کشتار، آوارگی و قتل عام بوده و روی جنایت‌های خود و حمایت‌های مطلقی که از آمریکا دریافت می‌کند حساب باز کرده است.

طوفان الاقصی حق مشروع فلسطینی‌ها است

وی ادامه داد: طوفان الاقصی با هدف رساندن پیامی به جهان به خاطر 75 سال اشغالگری، قتل عام و تجاوزات رژیم اشغالگر در فلسطین صورت گرفت. طوفان الاقصی حق مشروع فلسطینی‌ها و همه متحدان آنهاست و نه لبنان و نه منطقه را هرگز نمی‌توان از جبهه فلسطین جدا کرد. رژیم اشغالگر پیش از این جز با مقاومت از لبنان خارج نشد و اکنون هم همینطور است.

اسرائیل به دنبال خاورمیانه جدید است

شیخ نعیم قاسم گفت: حمایت ما از فلسطینی‌ها در واقع حمایت از حق است؛ زیرا فلسطینی‌ها صاحبان حق هستند و بنابراین ما دامنه پروژه توسعه طلبانه رژیم اشغالگر صهیونیستی را محدود می‌کنیم و عرصه را بر این رژیم تنگ می‌سازیم.
وی تاکید کرد: اگر شیطان بزرگ، آمریکا، نبود اسرائیل نمی‌توانست به این جنایات خود و اشغالگری‌هایش ادامه دهد؛ زیرا اسرائیل به دنبال خاورمیانه جدید است.

به گزارش تسنیم، این سومین سخنرانی معاون دبیرکل حزب‌الله بعد از شهادت سید حسن نصرالله است.

در حال تکمیل ...

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ