زیرساخت های تجارت دریایی در گناوه توسعه می یابد

اقتصاد ایران: گناوه- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تجارت دریایی در بندر گناوه با توسعه زیرساخت ها رونق پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب ظهر سه شنبه در نشست با تجار و بازرگانان گناوه اظهار کرد: این نشست به‌منظور تبادل‌نظر در مورد چالش‌های پیش‌روی بازرگانان و همچنین فرصت‌های بالقوه در حوزه حمل‌ونقل دریایی و تجارت بین‌المللی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه معیشت بیش از ۹۰ درصد مردم بنادر استان به دریا و دریانوردی وابسته است، افزود: بنابراین، تغییر و تحول در این بخش تأثیر مستقیم و گسترده‌ای بر زندگی و رفاه مردم خواهد داشت.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: یکی از مسائل اصلی در بنادر استان ساماندهی موتورلنج‌های سنتی است که هرگونه تصمیم‌گیری در چارچوب سیاست‌های ابلاغی است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تحولات زیرساختی در بندر گناوه اظهار کرد: در بندر گناوه پروژه‌های عمرانی مهمی از جمله ساخت اسکله به طول ۲۰۰ متر تیز در مرحله نهایی شدن می‌باشد

شکیبی‌نسب افزود: این پروژه‌ها نه تنها ظرفیت بندر را برای پذیرش کشتی‌های بزرگ‌تر افزایش می‌دهد بلکه نقش مهمی در بهبود ایمنی دریانوردی ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: با اتمام فاز نخست طرح توسعه جامعه در بندر گناوه، عمق کانال دسترسی این بندر به پنج متر و با قابلیت تردد شناورهای ۲ هزار تنی افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: این اداره کل با تمام توان در تلاش است تا انتظارات بحق مردم و بازرگانان منطقه را برآورده کند.

شکیبی‌نسب افزود: در این حوزه توسعه زیرساخت‌های بندری، ارتقا ایمنی تردد شناورها و فراهم‌سازی بسترهای مناسب برای افزایش حجم تجارت از اولویت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر محسوب می‌شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ