استقرار پزشکان متخصص قرارگاه شهید مهدی مولانیا در بردسکن

اقتصاد ایران: بردسکن- فرمانده سپاه بردسکن از استقرار تیم ۱۵ نفره از پزشکان متخصص قرارگاه شهید مهدی مولانیا در بردسکن خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی ظهر سه شنبه در بازدید از استقرار پزشکان متخصص قرارگاه شهید مهدی مولانیا در انابد بردسکن اظهار کرد: به همت بنیاد علوی و با پیگیری‌های ناحیه مقاومت بسیج سپاه و حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) بردسکن درمانگاه تخصصی سیار قرارگاه شهید مهدی مولانیا به مدت ۳ روز در نقاط محروم بردسکن استقرار پیدا می‌کنند.

فرمانده سپاه بردسکن افزود: در طول سه روز راه‌اندازی درمانگاه تخصصی ۱۵ نفر از پزشکان متخصص شامل پوست، زنان و زایمان، مامایی، تغذیه، طب اسلامی، روانشناس، پزشک عمومی، جراح چشم و چشم پزشکی و داروخانه سیار بیماران نیازمند را به صورت رایگان ویزیت می‌کنند.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده توسط حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم ویزیت مراجعه کنندگان منوط به فرم ارجاع از خانه‌های بهداشت است.

جنیدی گفت: این درمانگاه تخصصی به مدت ۳ روز در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه در روستاهای کبودان و کاسف و درمانگاه نبوت مستقر و به بیماران خدمات دهی خواهند کرد.

فرمانده سپاه بردسکن ضمن تشکر از فرمانداری، بخشداری مرکزی، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری، بسیج جامعه پزشکی، مدیریت درمانگاه نبوت و شورای اسلامی، جهاد کشاورزی، دهیاران، شوراهای اسلامی بهورزان و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در راه اندازی این درمانگاه تخصصی افزود: بیماران نیازمند می‌توانند با گرفتن فرم ارجاع از خانه‌های بهداشت روستاهای اقماری از خدمات رایگان این درمانگاه تخصصی نیز بهره‌مند شوند.

وی گفت: در روز جمعه نیز اقشار آسیب پذیر که نیاز به پزشکان متخصص دارند می‌توانند از طریق حوزه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم و امام علی علیه السلام نسبت به گرفتن نوبت در درمانگاه نبوت شهر بردسکن اقدام کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ