تعامل دستگاه قضایی با دستگاه‌های اجرایی عامل موفقیت‌ها در هرمزگان

اقتصاد ایران: بندرعباس- رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: تعامل و همدلی دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف عامل موفقیت‌های بزرگ در استان هرمزگان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی قهرمانی ضمن تجلیل از اقدامات اثرگذار مهدی دوستی استاندار هرمزگان در راستای تلاش برای توسعه استان در بخش‌های مختلف با اشاره به اقدامات مثبتی که طی روزهای اخیر در خصوص ترخیص هزاران خودروی وارداتی، محموله بزرگ برنج و کالاهای اساسی با همکاری استانداری هرمزگان انجام شده است، ضمن تشکر از تعامل بسیار خوب ادارات و دستگاه‌های اجرایی با دادگستری استان، گفت: استاندار هرمزگان در راستای پیشگیری از وقوع جرم، مقابله با قاچاق سوخت، مبارزه با فساد و احقاق حقوق عامه اقدامات بزرگی داشته است که شاخص و ماندگار شده است.

قهرمانی افزود: ورود و دستورات استاندار هرمزگان در حوزه بنادر و گمرکات بسیار مؤثر بوده است و در نتیجه آن از هدر رفت اموال بیت‌المال و وارد شدن خسارات سنگینی به اقتصاد کشور جلوگیری شده است.

وی خاطرنشان کرد: استاندار هرمزگان همچنین در جهت اجرای طرح انتقال پساب فاضلاب بندرعباس، هم در جذب منابع مالی و هم در مدیریت و نظارت نقش اساسی داشته و در این خصوص جلسات مستمر و منظمی برگزار نموده است که همه اینها شایسته تقدیر است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان، عمل گرایی و نتیجه گرایی شکل گرفته بین قوا در استان را مهم برشمرد و از آن به عنوان الگویی موفق یاد کرد.

شایان ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای "رئیس قوه قضائیه" نیز روز گذشته و در جلسه شورای عالی قوه قضائیه از اقدامات دولت و دادگستری هرمزگان در جهت تکمیل پروژه‌های فاضلاب شهری، ایجاد تصفیه‌خانه‌های مرتبط و جلوگیری از ورود فاضلاب صنایع به دریا به منظور احقاق حقوق عامه، صیانت از محیط زیست و سلامت مردم تقدیر و تشکر کرد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ