حمله هواداران آلمان به یوفا + عکس

اقتصاد ایران: هواداران تیم ملی فوتبال آلمان در بازی شب گذشته با هلند، اتحادیه فوتبال اروپا را هدف انتقادات خود قرار دادند.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال آلمان شب گذشته (دوشنبه) در گروه C مسابقات لیگ ملت‌های اروپا در حالی با نتیجه یک بر صفر بر هلند غلبه و صعودش به مرحله یک‌چهارم نهایی این رقابت‌ها را قطعی کرد که هواداران آلمانی در جریان این بازی، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را هدف انتقادات خود قرار دادند.

هواداران آلمانی در انتقاد از یوفا به خاطر برنامه پرفشار بازی‌های باشگاهی به خاطر تغییر فرمت برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و اضافه شدن یک مرحله به مسابقات لیگ ملت‌های اروپا بنری با خود به ورزشگاه آلیانتس آره‌نا آوردند که روی آن نوشته شده بود؛ "فلانی مصدوم شد، سود یوفا فراتر از سلامتی (بازیکنان)"

تیم ملی فوتبال آلمان , اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) , تیم ملی فوتبال هلند , لیگ ملت‌های اروپا ,

پیش از این کوین‌دی‌بروینه هافبک بلژیکی منچسترسیتی با انتقاد از تقویم پرفشار بازی‌های یوفا و فیفا گفته بود: اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای و دیگر اتحادیه بازیکنان سعی کرده‌اند راه‌حلی پیدا کنند. موضوع این است که یوفا و فیفا به افزودن مسابقات اضافی ادامه می‌دهند. ما می‌توانیم نگرانی‌های‌مان را مطرح کنیم اما هنوز هیچ راه‌حلی پیدا نشده است. به نظر می‌رسد صدای پول بلندتر از صدای بازیکنان است.

در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا تیم‌ها برای رسیدن به فینال باید 15 بازی انجام دهند که این تعداد بازی برای تیمی که به طور مستقیم راهی مرحله یک‌هشتم نهایی نمی‌شود 17 بازی می‌شود، این در حالی است که تا همین فصل گذشته یک تیم برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا باید 13 بازی انجام می‌داد.

در سوی دیگر در این دوره لیگ ملت‌های اروپا، تیم‌هایی که از مرحله گروهی صعود می‌کنند وارد مرحله یک‌چهارم نهایی می‌شوند تا مسیر رسیدن به فینال را طی کنند، این در حالی است که تا دوره پیش تیم‌های صعودکننده به طور مستقیم راهی مرحله نیمه‌نهایی می‌شدند.

همچنین در حاشیه بازی شب گذشته، اتحادیه فوتبال آلمان مراسمی را برای تقدیر از مانوئل نویر، توماس مولر، ایلکای گوندوگان و تونی کروس تدارک دیده بود که اخیراً از تیم ملی فوتبال آلمان اعلام بازنشستگی کردند. کروس به دلیل درگیر بودنش در تیم آکادمی‌اش در این مراسم حاضر نشد.

تیم ملی فوتبال آلمان , اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) , تیم ملی فوتبال هلند , لیگ ملت‌های اروپا ,

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ