هشدار امیرقطر درباره عواقب منطقه‌ای تجاوز اسرائیل به لبنان

اقتصاد ایران: امیر قطر درباره پیامدهای منطقه‌ای تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان هشدار داده و تاکید کرد که ساده‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای توقف جنگ در جبهه لبنان، توقف جنگ نسل‌کُشی اسرائیل علیه غزه است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر امروز طی سخنانی، تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه و لبنان را محکوم کرده و خواستار توقف این جنگ شد.

امیر قطر در سخنرانی امروز خود در مجلس شورای این کشور اعلام کرد که آسان‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان و فلسطین اشغالی، توقف جنگ نسل کشی اسرائیل علیه غزه است.

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی افزود: این ویرانگری‌ها هرگز تاثیری بر اراده ملت فلسطین که به حقوق مشروع خود پایبند هستند، نخواهد داشت. بعد از این همه کشتار و ویرانی، اسرائیل چاره‌ای جز تبعیت از راهکار دو دولتی بر اساس قطعنامه‌های مشروع بین‌المللی و رسیدن فلسطینی‌ها به حقوق مشروع خود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مسئله فلسطین همچنان در رأس اولویت‌های قطر است، گفت: ما خواستار توقف تجاوزات اسرائیل هستیم و همچنان رویکرد گفتگو و دیپلماسی پیشگیرانه را دنبال می‌کنیم. ما از راهکارهای سیاسی توافقی و حل و فصل اختلافات از راه‌های مسالمت آمیز حمایت می‌کنیم و در صورت امکان، قطر نقش میانجیگری در این زمینه ایفا خواهد کرد.

امیر قطر در ادامه با اشاره به جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها اظهار داشت: اسرائیل عمدتاً با اجرای طرح‌های از پیش آماده شده در مناطقی مانند کرانه باختری و لبنان، گزینه گسترش تجاوزات را انتخاب کرد و ما بارها درباره تشدید تنش‌ها در لبنان و تجاوزات اسرائیل و پیامدهایی که بر منطقه دارد هشدار داده‌ایم.

وی تاکید کرد: ما خواستار توقف تجاوزات اسرائیل به لبنان و اجرای قطعنامه بین‌المللی 1701 هستیم. ساده‌ترین و مطمئن‌ترین راه برای جلوگیری از تشدید تنش‌ها در جبهه لبنان، توقف جنگ نسل کشی اسرائیل علیه غزه است.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ