اهدای واحد مسکونی و غرامت نقدی به بازماندگان حادثه طبس

اقتصاد ایران: سخنگوی دولت با تسلیت مجدد به بازماندگان حادثه معدن طبس گفت: برای حل مسکن بازماندگان حادثه معدن طبس اقداماتی انجام شده است که یک واحد مسکونی به خانواده‌های این عزیزان اعطا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه مهاجرانی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید نیلفروشان و نیز روز جهانی نابینایان، گفت: با تسلیت مجدد دولت برای حادثه معدن طبس، برای حل مسکن بازماندگان حادثه معدن طبس اقداماتی انجام شده است که یک واحد مسکونی به خانواده‌های این عزیزان اعطا خواهد شد.

وی افزود: با تلاش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی احکام بازنشستگان حادثه دیدگان و بازماندگان حادثه طبس اهدا شد و همچنین مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عنوان غرامت به آنان اهدا خواهد شد.

سخنگوی دولت بیان کرد: در خصوص دیون بانکی این عزیزان رایزنی‌ها و همچنین در خصوص عدالت درمان پیگیری‌هایی در حال انجام است.

دولت در موعد مقرر لایحه بودجه را تقدیم مجلس می‌کند

سخنگوی دولت گفت: موضوع پایانی که باید به عرض شما برسانم این است که طی هفته گذشته اصلی‌ترین کار دولت بحث و بررسی درباره کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۴ بوده است. دولت با جلسات فشرده صبح و بعد از ظهر، بررسی کلیات لایحه بودجه و احکام مربوط به بخش‌های مختلف را در دستور کار خود قرار داده است. امیدواریم دولت طبق برنامه‌ریزی بتواند در موعد مقرر ماه لایحه بودجه ۱۴۰۴ را تقدیم مجلس کند.

رویکردهای اقتصادی دولت در لایحه بودجه متجلی خواهد بود

وی‌ادامه داد: به هر حال رویکردهای اقتصادی دولت در لایحه بودجه متجلی خواهد بود و امیدواریم لایحه بودجه با همکاری مجلس با کمترین تغییرات به تصویب مجلس برسد و دولت با یک برنامه منضبط بتواند سال آینده کشور را اداره کند.

در حال تکمیل‌…

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ