وضعیت مبهم روادید کشتی‌گیران ایران/ نایب قهرمان جهان مصدوم شد

اقتصاد ایران: در حالی که یک هفته دیگر به مسابقات امیدهای جهان در کشور آلبانی زمان باقی نمانده هنوز وضعیت صدور روادید کشتی‌گیران در هاله‌ای از ابهام است.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که یک هفته دیگر رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی امیدهای جهان به میزبانی آلبانی برگزار خواهد شد اما هنوز وضعیت اعزام تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در این رقابت‌ها مشخص نیست.

کشور آلبانی سال گذشته برای اعزام تیم‌های کشتی زیر ۲۳ سال به مسابقات قهرمانی جهان کارشکنی کرد و به دلیل عدم صدور روادید، کشتی‌گیران ایران از حضور در این مسابقات بازماندند و امسال هم در آستانه مسابقات زیر ۲۳ سال و همچنین مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی این کارشکنی‌ها ادامه دارد.

البته علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی از مدت‌ها قبل برای صدور روادید کشتی‌گیران رایزنی کرده بود به طوری که در حاشیه مسابقات کسب سهمیه المپیک در ترکیه جلسه‌ای با نناد لالوویچ و بعد هم دیدار مشترکی با رئیس فدراسیون کشتی آلبانی داشته است. همچنین در یک نشست، تماس تلفنی هم با مسئولان سیاسی این کشور برقرار شده تا برای صدور ویزای ایرانی‌ها مذاکرات کامل شود.

حالا در فاصله یک هفته مانده به مسابقات امیدهای جهان که از ۳۰ مهرماه به میزبانی تیرانا پایتخت آلبانی برگزار می‌شود، هنوز وضعیت روادید کشتی‌گیران صادر نشده و علیرضا دبیر باز هم از هفته‌های قبل با وزیر امور خارجه ایران و نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی مذاکره کرده است، رئیس فدراسیون کشتی همچنین با رئیس فدراسیون کشتی آلبانی هم مذاکره کرده تا این بار کشتی‌گیران ایرانی بدون مشکل در این مسابقات حضور پیدا کنند.

مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی هم از ۷ تا ۱۰ آبان ماه به میزبانی تیرانا آلبانی هم برگزار می‌شود و حالا این نگرانی به کشتی‌گیران آزاد و فرنگی هم رسیده که به خاطر کارشکنی آلبانی‌ها نتوانند در این مسابقات حضور پیدا کنند.

در آستانه برگزار این مسابقات و نگرانی بابت عدم صدور روادید، امیر محمد یزدانی آزادکار وزن ۷۰ کیلوگرم در مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی از ناحیه دست به شدت دچار آسیب دیدگی شده به طوری که حضور او در این مسابقات در صورت صدور روادید در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ