تقابل مستقیم رزمندگان حزب‌الله با دشمن/ تلفات سنگین اسرائیل

اقتصاد ایران: در شرایطی که درگیری تن‌به‌تن میان رزمندگان حزب‌الله و نظامیان صهیونیست در مناطق مرزی همچنان ادامه دارد، ارتش صهیونیستی از کشته و زخمی شدن صدها تن از نیروهای خود در درگیری زمینی با حزب‌الله طی روزهای گذشته خبر داد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که صهیونیست‌ها از نزدیک به دو هفته قبل در همه تلاش‌های خود برای نفوذ زمینی به داخل مناطق مرزی لبنان شکست خورده‌‌اند، ارتش رژیم اشغالگر از درگیری مستقیم نظامیان خود با رزمندگان حزب‌الله خبر داد.

در همین راستا حزب‌الله در بیانیه هفتم امروز، سه‌شنبه، خود اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه، پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و دفاع از لبنان و ملت آن، در حالی که یک گروه پیاده‌نظام ارتش رژیم صهیونیستی در تلاش برای نفوذ به اطراف شهر رب ثلاثین از ناحیه شرقی بودند، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان ساعت 6:20 صبح امروز سه‌شنبه با مسلسل و موشک، نیروهای اشغالگر را هدف قرار دادند و درگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

این درحالی است که نیروهای اشغالگر طی حدود دوهفته که از تلاش آنها برای تهاجم زمینی به لبنان می‌گذرد، تلفات جانی هنگفتی متحمل و هر بار مجبور به فرار شده‌اند. در این مدت صدها نظامی ارتش اشغالگر به‌دست رزمندگان حزب‌الله در تقابل زمینی به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.

در شرایطی که سانسور نظامی شدید رژیم صهیونیستی اجازه انتشار دقیق آمار تلفات ارتش آن را نمی‌دهد،  رسانه‌های عبری گزارش دادند که ارتش این رژیم اعلام کرده است از زمان آغاز عملیات زمینی در جنوب لبنان، 16 نظامی کشته شده و 305 نفر هم زخمی شده‌اند.

اما منابع آگاه گزارش می‌دهند که آمار تلفات جانی نظامیان صهیونیست در درگیری زمینی با نیروهای حزب‌الله بسیار بیشتر است و تصاویر مربوط به انتقال کشته‌ها و مجروحان ارتش اسرائیل از مرزهای لبنان توسط بالگردهای این رژیم، مؤید این امر است.

انتهای پیام/+

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ