۹۰۰ میلیارد از مصوبات سفر رهبری به حوزه درمان اختصاص یافت

اقتصاد ایران: بجنورد_ سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی گفت: بسیاری از پروژه‌های مصوب سفر رهبری در حوزه بهداشت و درمان در استان به بهره‌برداری رسیده و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژها مصوب شده است

به گزارش خبرگزاری مهر سید احمد هاشمی اظهار کرد: بسیاری از پروژه‌های مصوب سفر رهبری در حوزه بهداشت و درمان در استان به بهره‌برداری رسیده و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های مصوب این حوزه اختصاص پیدا کرد.
وی گفت: اختصاص اعتبارات سفر رهبری به این حوزه، تکمیل پروژه‌های عمرانی و ترمیم منابع مالی و بودجه را به همراه داشته است.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی افزود: با اختصاص این اعتبارات ۱۴ پایگاه اورژانس جاده، بین‌جاده‌ای و پیش‌بیمارستانی احداث، ۶ مرکز جامع سلامت شهری و روستایی تکمیل، تجهیز و بهره‌برداری، ۶ پایگاه بهداشت شهری در بجنورد و شیروان راه‌اندازی و بهره‌برداری شد.
هاشمی تجهیز دپارتمان قلب بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد را از مصوبات مهم سفر مقام معظم رهبری در حوزه بهداشت و درمان ذکر و بیان کرد: اختصاص اعتبار مصوب سفر و تجهیز و راه‌اندازی مرکز تخصصی قلب بجنورد، دغدغه مهمی در حوزه سلامت استان را رفع و از خروج بیماران از استان جلوگیری کرد. وی ارائه بهترین خدمات درمانی در این حوزه را از برکات سفر مقام معظم رهبری به استان برشمرد و تصریح کرد: درگذشته و نبود مرکز تخصصی قلب، تعداد زیادی از بیماران قلبی برای دریافت خدمات تشخیصی و درمانی به سایراستان‌ها سفر می‌کردند، اما اکنون با حضور جراح قلب بومی، تیم متخصص و بهترین و به‌روزترین تجهیزات درمانی، خدمات در استان به مردم ارائه می‌شود.
وی راه‌اندازی کلینیک ویژه را نیز از دیگر برکات سفر دانست و گفت: در این کلینیک خدمات تخصصی داخلی، جراحی، قلب، اطفال و زنان ارائه می‌شود.
وی اضافه کرد: سایر شهرهای استان از جمله شیروان نیز اکنون دارای کلینیک‌های ویژه و تخصصی هستند و مردم در این مراکز بهترین خدمات درمانی را با تعرفه دولتی دریافت می‌کنند. هاشمی راه‌اندازی مرکز تخصصی تشخیص سرطان را از دیگر مصوبات سفر ذکر و عنوان کرد: استان درگذشته استان، محروم از تجهیزات رادیوتراپی و شیمی‌درمانی بود که به یمن سفر مقام معظم رهبری به استان و اختصاصات اعتبارات ویژه، این تجهیزات و مرکز راه‌اندازی و بهره‌برداری شد.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان‌شمالی تکمیل بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد، احداث و تکمیل دانشکده دندان‌پزشکی و احداث دانشکده داروسازی را نیز از دیگر مصوبات این حوزه بیان کرد و ادامه داد: دانشکده دندان‌پزشکی از سال ۹۸ با جذب دانشجو فعال است، دانشکده داروسازی نیز با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد در طرح توسعه مراکز آموزشی دانشگاه قرار دارد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ