سرقت در گلستان ۲۰ درصد کاهش یافت

اقتصاد ایران: گرگان- رئیس پلیس پیشگیری استان گلستان از کاهش ۲۰ درصدی سرقت در استان خبر داد و اظهار کرد: طی ۶ ماهه نخست امسال با گشت زنی های که ماموران ما داشتند ۲۰ هزار فقره سرقت در استان کشف شد .

مجید زائری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از کاهش ۲۰ درصدی سرقت در استان خبر داد و اظهار کرد: طی ۶ ماهه نخست امسال با گشت زنی‌های که مأموران ما داشتند ۲۰ هزار فقره سرقت در استان کشف شد که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۲۵ هزار مورد بود.

وی افزود: از این تعداد سرقتی که طی ۶ ماهه نخست امسال انجام شد ۱۶ هزار سرقت خورد و چهار هزار سرقت مهم مانند سرقت از منزل، مغازه، موتورسیکلت و کیف قاپی بوده است.

کاهش ۱۳ درصدی متوفیان گلستان طی ۶ ماهه نخست امسال

رئیس پلیس پیشگیری استان گلستان از ۲۸ هزار فقره تصادف طی این مدت خبر داد و اظهار کرد: این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۲۶ هزار مورد بوده است که امسال روند افزایشی پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه متوفیان روند کاهشی بوده است، افزود: سال گذشته تعداد متوفیان تصادفات استان گلستان ۲۷۰ نفر بوده که این آمار در سال جاری به ۲۲۷ نفر رسید و کاهش ۱۳ درصدی در پی داشته است.

رئیس پلیس پیشگیری استان گلستان گفت: ۲۰ درصد از متوفیان گلستانی در سطح شهر و ۸۰ درصد در جاده‌ها جان خود را از دست دادند.

وی بیشترین متوفیان را مربوط به موتورسیکلت سواران دانست و ادامه داد: ۵۰ درصد از متوفیان تصادفات گلستان موتورسیکلت سواران هستند.

بیش از ۵ هزار موتور سیکلت در گلستان از چرخه خارج شد

زائری با بیان اینکه عدم استفاده از کلاه ایمنی و ضوابط قانون باعث می‌شود تا حادثه ایجاد شود، اظهار کرد: موتور وسیله‌ای برای امرار و معاش و ایاب و ذهاب است و نباید آن را وسیله‌ای برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان دانست که در این زمینه باید فرهنگ سازی شود.

وی با اشاره به اینکه موتور سوران باید دارای گواهی نامه باشند و از ایمنی وسیله خود اطمینان حاصل کنند، افزود: پنج هزار و ۵۰۰ موتور در استان از چرخه خارج شدند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ