کمک ۲۱ میلیارد ریالی بانوان کاشانی به جبهه مقاومت

اقتصاد ایران: کاشان - فرماندار ناحیه مقاومت بسیج کاشان گفت: بانوان کاشانی بیش از ۲۱ میلیارد ریال به جبهه مقاومت کمک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ کریم اکبری شامگاه دوشنبه در حاشیه دیدار با حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه کاشان اظهار داشت: مردم دارالمومنین کاشان سابقه درخشانی در حمایت و پشتیبانی از رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس داشته اند که این افتخار تا ابد برای مردم کاشان ماندگار است.

وی با اشاره به مجاهدت رزمندگان اسلام در جبهه مقاومت و مبارزه با دشمنان اسلام و مسلمین ابراز داشت: وظیفه هر مسلمان و هر فرد آزاده ای حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت در مقابل دژخیمان رژیم صهیونیستی است چراکه این رژیم با جنایت‌های خود، انسانیت را زیر سوال برده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان با اشاره به راه اندازی پویشی برای کمک به رزمندگان جبهه مقاومت در سطح منطقه کاشان تصریح کرد: در این پویش که به نام «هدیه ای باشد برای تو» مزین شد، بانوان کاشانی هدایای نقدی و غیرنقدی خود را در راستای حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت اهدا کردند.

وی با اشاره به اینکه جمع ریالی هدایای تقدیم شده بیش از ۲۱ میلیارد ریال برآورد می‌شود، گفت: از این تعداد حدود ۱۰ میلیارد ریال هدایای نقدی و بیش از ۱۱ میلیارد ریال ارزش طلاهایی بود که بانوان کاشانی برای حمایت از جبهه مقاومت اهدا کردند.

سرهنگ اکبری با بیان اینکه در این پویش بیش از ۱۰۰ قطعه طلا اهدا شد، افزود: بانوان کاشانی در این پویش انواع قطعات طلا مثل انگشتر، گردنبند، النگو، سکه طلا و غیره را به رزمندگان جبهه مقاومت اهدا کردند.

وی با اشاره به اینکه این پویش از سلسله برنامه‌های کنگره ملی شهدا است، خاطرنشان کرد: امیدواریم اجرای این پویش کمکی هر چند کوچک در راستای حمایت از رزمندگان جبهه مقاومت و مورد رضای حق تعالی قرار گرفته باشد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ