رژیم صهیونیستی در میدان شکست خورده است

اقتصاد ایران: مشاور فرمانده کل سپاه با تأکید بر ناکامی رژیم صهیونیستی در نبرد با نیروهای مقاومت اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در میدان شکست خورده است و نتوانسته به اهداف خود برسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ابراهیم جباری مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگویی، با تأکید بر ناکامی رژیم صهیونیستی در نبرد با نیروهای مقاومت اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در میدان شکست خورده است و نتوانسته به اهداف خود برسد.

سردار جباری با اشاره به اهداف اعلامی صهیونیست‌ها در حمله به غزه از جمله نابودی کامل توان نظامی حماس گفت: آن‌ها حتی نتوانستند بیش از ۲۰ درصد به توان حماس آسیب وارد کنند.

مشاور فرمانده کل سپاه با تأکید بر شکست صهیونیست‌ها در جنگ زمینی مقابل حزب‌الله لبنان و حماس، عنوان کرد: آن‌ها از سر استیصال و درماندگی، افراد را ترور می‌کنند؛ اما باید بدانند که این اقدامات در اراده و توان حزب‌الله و حماس خللی ایجاد نمی‌کند.

وی همچنین به پشتیبانی مالی، انسانی و تسلیحاتی آمریکا از رژیم صهیونیستی اشاره و عنوان کرد: هرچند که آمریکایی‌ها از صهیونیست‌ها حمایت می‌کنند، اما بعید است که مرتکب حماقت شده و با ایران درگیر شوند؛ آن‌ها دائماً به رژیم صهیونیستی توصیه می‌کنند که با جمهوری اسلامی درگیر نشود.

سردار جباری ادامه داد: در واقع، آمریکایی‌ها هیچ‌گونه آمادگی برای مقابله با ما، جبهه مقاومت و جهان اسلام را ندارند. در جهان اسلام میلیون‌ها جوان وجود دارند در صورت لزوم به میدان خواهند آمد.

مشاور فرمانده کل سپاه گفت: آمریکایی‌ها باید بدانند که اگر روزی وارد عرصه نبرد شوند و بخواهند اقدامی علیه ایران اسلامی انجام دهند، پایگاه‌ها، منافع و ناوهای آن‌ها در تیررس تسلیحات ما قرار دارد. ما نیروهای شجاع و توانمندی داریم که قطعاً به هرگونه گستاخی آمریکایی‌ها پاسخ خواهند داد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ