۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی سیروان شناسایی شد

اقتصاد ایران: ایلام-فرماندار سیروان گفت: ۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای ارتباطی سیروان شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدباقر شریفی صبح سه شنبه در بازدید مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای استان از این شهرستان افزود: محورهای مواصلاتی مناطق شهری و روستایی از جمله محور کارزان به لومار با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

وی اظهار داشت: برخی از جاده‌های این منطقه بدلیل کم عرض بودن و داشتن پیچ‌های غیراستاندارد، باعث حوادث ناگوار می‌شوند که اصلاح آنها امری ضروری بوده و از خواسته‌های به حق مردم نیز است.‌

فرماندار سیروان با اشاره به اینکه در این بازدید ۵۰۰ تن آسفالت به حجم آسفالت‌های این شهرستان اضافه شده است، تصریح کرد: ۱۵ نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی این دیار شناسایی شده که تاکنون ۶ نقطه از آنها توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان رفع شده و ۹ نقطه دیگر باقی مانده است و انتظار می‌رود با تخصیص اعتبارات ویژه این مشکلات برطرف شود.

شریفی گفت: قول‌های معاون وزیر راه در خصوص رفع مشکل محورهای مواصلاتی این شهرستان در کمترین زمان ممکن اجرایی شد و این نشانه توجه ویژه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته استان است.

وی ادامه داد: رفع نقاط حادثه خیز محور کارزان به لومار، آسفالت راه‌های فرعی و درجه ۲ شهرستان، اختصاص اعتبارات ویژه به قطعه دوم راه قاضی خان به لومار و تلاش برای ایجاد ردیف ملی برای جاده سرتنگ به هلسم قول‌هایی بود که معاون وزیر راه و شهرسازی داده بود که امروز عملیات اجرایی برخی از آنها شروع شد.

شریفی با بیان اینکه نصب علائم راهنمایی و رانندگی و حذف نقاط حادثه خیز راه‌های شهرستان به زودی انجام خواهد شد، اظهار داشت: آسفالت برخی مناطق شهر لومار به صورت محدود انجام می‌شود و انتظار می‌رود که باقیمانده درخواست‌ها در آینده نزدیک نیز اجرایی شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ