مسئله ته‌لنجی و سفر شناورهای تجاری استان بوشهر پیگیری می‌شود

اقتصاد ایران: گناوه- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: نظرات در مورد ته لنجی و سفر شناورها به ستاد مبارزه با قاچاق کالا منتقل می شود تا با خروجی خوبی موضوع دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر پور کبگانی عصر دوشنبه در حاشیه دیدار مردمی در فرمانداری گناوه اظهار داشت: امروز توفیقی حاصل شد تا در نشستی به منظور بررسی مشکلات مردم سخت کوش و فهیم شهرستان گناوه با حضور تعدادی از مدیران کل استانی حضور یابیم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از فرماندار گناوه در فراهم کردن زمینه نشست‌های متعدد برای رفع مشکلات مردم با حضور مدیران کل استانی در این شهرستان افزود: امیدواریم با تشکیل این نشست‌ها اتفاق‌های خوبی در رفع مشکلات مردم رقم بخورد.

نسئه ته‌لنجی و سفر شناورهای استان بوشهر پیگیری می‌شود

پیگیری موضوع سفر شناورها و ته لنجی

وی با اشاره به مهمترین موضوعات مطرح شده در نشست با مردم شهرستان گناوه، گفت: از جمله موضوعات در این نشست، موضوع ته لنجی و سفر لنج‌ها بود که طرح پیشنهادی در این زمینه در دیلم و گناوه گرفته شد و قرار است تا نشستی با ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور داشته باشیم و نظرات جمع آوری شده را به آنها انتقال دهیم تا با خروجی خوبی این موضوع را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه مشکلات آموزش و پرورش، آب، برق، اراضی شهرستان از مهمترین مسائل مطرح شده دیگر در این نشست و دیدار مردمی بود، افزود: بیشترین مشکلات مربوط به مسکن و اراضی در شهرستان بود که با حضور مدیران کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بررسی شد و بنا بر این شد تا فرآیندی در جهت رفع مشکلات مردم تعریف شود که رضایت مندی آنها را در پیش داشته باشد.

نسئه ته‌لنجی و سفر شناورهای استان بوشهر پیگیری می‌شود

مشکلات «محله امید» در حال پیگیری است

وی ادامه داد: «محله امید» در گناوه از محلاتی که در گذشته به عنوان حاشیه نشین بوده و به شهر الحاق شده است اما باید فرآیند قانونی آن طی شود که این امر نیز در حال پیگیری است.

وی گفت: اصرار ما بر این است که مطالبی و مسائلی که در نشست‌های متعدد مطرح می‌شود در شهرستان، و استان پیگیری و حل شود و اگر قابل حل در داخل استان نباشد در صورت لزوم در مرکز دنبال کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ