برقرسانی به اسکله کری شهرستان تنگستان

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: خوشبختانه در سال جاری پروژه برق رسانی به اسکله کری در دست اجرا است و به زودی به اتمام خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امینی عصر دوشنبه در بازدید از اسکله کری شهرستان تنگستان در جمع صیادان این اسکله گفت: خوشبختانه در سال جاری پروژه برق رسانی به اسکله کری در دست اجرا است و به زودی به اتمام خواهد رسید.

عقیل امینی افزود: با پیگیری انجام شده برای جلوگیری از ورود ماسه به داخل حوضچه اسکله در سال جاری، ۱۰ میلیارد ریال برای اصلاح موج شکن ضلع شمالی از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان مصوب شده است و در تلاش هستیم با پیگیری‌های لازم برای تخصیص این اعتبار و شروع این پروژه صورت گیرد.

امینی در رابطه با مشکل عدم وجود سایبان در این اسکله گفت: ساخت سایبان از دیگر نیازهای این اسکله در جهت رفاه صیادان است و باید پیگیری برای دریافت اعتبار جهت احداث این سایبان انجام شود.

وی گفت: نصب بویه در ورودی اسکله و حل مشکلات جاده دسترسی اسکله صیادی کری از دیگر مطالباتی بود که صیادان در این جلسه عنوان کردند.

مدیرکل شیلات استان بوشهر همچنین بر تسریع در رفع موانع و مشکلات در این اسکله و دیگر اسکله‌های شهرستان تنگستان در جهت ارتقای خدمات رسانی به صیادان تاکید کرد.

وی گفت: بررسی و رسیدگی به مشکلات جامعه بزرگ صیادان در خصوص اسکله‌های صیادی و تلاش در جهت رفع این مشکلات موجب توسعه و رونق صید و افزایش رضایتمندی خواهد شد و ما در این خصوص تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

وی با اشاره ترویج فرهنگ صید قانونمند و آگاهی جامعه صیادی در بهره برداری از ذخایر به صورت مسئولانه و پایدار و همچنین با اشاره به درخواست‌های متعدد صیادان منطقه مبنی بر مبارزه با صید غیر مجاز گفت: در این خصوص پیگیری‌های متعدد از جمله، جلسه با رئیس کل دادگستری، دادستان، فرماندهی مرزبانی و نیروی دریایی سپاه و … برگزار و تصمیمات مهمی برای مقابله با صید غیرمجاز مصوب شد و تمام تلاش خود را برای رضایتمندی جامعه صیادی قانونمند انجام خواهیم داد.

وی افزود: فعالیت‌های ترویجی و آموزش صیادان در جهت فرهنگ سازی و بهره برداری پایدار از ذخایر با کمک گروه همت در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

در این بازدیدها در هر اسکله ضمن دیدار چهره به چهره با جامعه صیادی، به بررسی مسائل و مشکلات و ارائه راه حل های مناسب برای مرتفع سازی مشکلات جامعه صیادی در جهت رونق و توسعه صید و صیادی پرداخته شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ