جوانان هرمزگان برای مبارزه با ظلم صهیونیست‌ها آماده هستند

اقتصاد ایران: بندرعباس- نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات رژیم صهیونیستی به دور از اخلاق و وجدان است گفت: جوانان هرمزگان برای مبارزه با ظلم صهیونیست‌ها آماده هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادی دوشنبه شب در دوازدهمین همایش کریمه اهل بیت علیهم السلام اظهار کرد: موضوعات مربوط به شخصیت والای حضرت معصومه سلام الله علیها قطعاً امری تخصصی است و باید توسط اساتید به آن پرداخته شود اما اینکه ۱۲ سال استان هرمزگان توفیق برگزاری این مراسم را دارد و اینکه این همایش همراه با کنگره امام سجاد علیه السلام به نام استان هرمزگان در کشور ثبت شده است امری مبارک است که باید قدر آن دانسته شود.

وی با اشاره روند ارتقای سطح کنگره بین‌المللی امام سجاد علیه السلام افزود: این کنگره ابتدا به صورت استانی برگزار می‌شد اما با پیگیری‌هایی که انجام شد در سطح ملی و بین المللی ارتقا پیدا کرد و در ادامه با پیگیری‌ها در سطح مجلس شورای اسلامی و وزارت ارشاد تلاش شده است که تبدیل به بنیادی بین‌المللی شود.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی‌آباد، قشم، خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: باید تلاش کرد که این قبیل برنامه‌ها باعث ارتقای جایگاه استان هرمزگان در موضوعات فرهنگی و اجتماعی شود و کسب معرفت در حوزه خاندان اهل بیت علیهم السلام را در استان هرمزگان رونق دهد.

مرادی عنوان کرد: مردم هرمزگان در ۸ سال دفاع مقدس حضور پررنگ و با معنایی که داشتند شهادت ۱۵۰۰ شهید از استان هرمزگان برگ زرینی در کارنامه پر افتخار استان است و این آمادگی را الان هم در تک تک جوانان استان هرمزگان می‌بینیم که اگر ظلمی در گوشه‌ای از جهان به وقوع بپیوندد برای مبارزه با ظلم پای کار بیایند.

وی با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی و لبنان اظهار کرد: اقدامات رژیم صهیونیستی به دور از اخلاق و وجدان است و این نگاه در جوانان ما وجود دارد که با تمسک به اهل بیت علیهم السلام به جهت حمایت حمایت قاطع از کودکان، زنان و مردم بی دفاع در لبنان و غزه؛ مانند هشت سال دفاع مقدس افتخار آفرینی کنند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای خاطرنشان کرد: امروز همه با اطمینان کامل در انتظار تحقق وعده صادق مقام معظم رهبری و بزرگان دین هستیم تا ریشه رژیم صهیونیستی برای همیشه خشکانده شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ