تعداد باشگاه های ورزشی آذربایجان غربی به ۸۵۰ باشگاه رسید

اقتصاد ایران: ارومیه- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: با ۲۸ درصد رشد در حوزه باشگاه‌های ورزشی، تعداد این مراکز به ۸۵۰ مورد در سال جاری رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سجاد بیرامی روز دوشنبه در نشست خبری با اشاره به توسعه حوزه ورزش قهرمانی در استان طی سال‌های اخیر اظهار کرد: کسب ۴۴۰ مدال المپیک، جهانی، آسیایی، بین‌المللی و کشورهای اسلامی با ۴۵۸ درصد رشد و میزبانی ۱۵ مسابقه بین‌المللی، آسیایی و جهانی با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله مهمترین نتایج فعالیت مؤثر در ورزش قهرمانی این استان است.

وی در خصوص تیم‌های حاضر در لیگ کشوری و منطقه‌ای نیز بیان کرد: با ۱۰۲ درصد رشد در حوزه حضور تیم‌های در رده کشوری تاکنون ۲۱۰ تیم در این خصوص ثبت شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ۷۷ درصد مصوبات ورزشی سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان‌غربی طی سه سال گذشته اجرایی شده و زمینه ارتقای شاخص‌های این بخش را فراهم کرده است.

بیرامی اظهار کرد: ۱۴۷ مصوبه در قالب ۱۹۷ پروژه در این سفرها تعریف شده که بیشتر آنان در مناطق محروم و کم برخوردار بوده است.

وی اضافه کرد: ۲۷ پروژه شهری و ۱۰۳ پروژه روستایی با فضای روباز، ۴۶ پروژه روستایی و ۲۱ پروژه شهری با فضای سرپوشیده از مهمترین پروژه‌های مصوب در سفرهای شهرستانی استاندار آذربایجان غربی بودند.

وی ادامه داد: برای این پروژه‌ها چهار هزار و ۴۳۰ میلیارد ریال مصوب استانی و سه هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال اعتبار ملی در سه سال اخیر مصوب شده است. مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی

وی با بیان اینکه یک هزار و ۶۶۴ برنامه همگانی در سه سال اخیر در آذربایجان‌غربی برگزار شده است، افزود: ۴۲۸ برنامه پیاده روی خانوادگی، ۳۳۷ همایش کوهنوردی و طبیعت گردی، ۲۹۵ جشنواره عمومی همگانی، ۲۰۴ کارگاه آموزشی از جمله مهمترین برنامه‌های همگانی در استان است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اضافه کرد: بیش از یک میلیون نفر از مردم در این برنامه‌های همگانی شرکت کرده‌اند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ