برلین، پاتوق جدید درماندگان منافقین

اقتصاد ایران: با حمله پلیس آلبانی به مقر گروهک منافقین و افزایش فشار علیه برنامه‌ها و اقدامات این گروهک تروریستی، برلین، پاتوق جدید درماندگان منافقین شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، با حمله پلیس آلبانی به مقر گروهک منافقین و افزایش فشار علیه برنامه‌ها و اقدامات این گروهک تروریستی به ویژه ممنوع‌الورودی سرکرده و کادر اصلی گروهک به آلبانی، مقامات گروهک منافقین تمام تلاش خود را برای تغییر مکان مقر از تیرانا به یک کشور دیگر انجام دادند اما چه در کانادا و چه در فرانسه و ایتالیا، ناکام و با موضع سخت این کشورها مواجه شدند.

پس از ناکامی گروهک در انتقال نفرات و برگزاری شوهای خیابانی به دلیل محدودیت‌های موجود، ناچار به سوزاندن برگ پنهان و قدیمی خود یعنی ارتباط راهبردی با سرویس امنیت فدرال آلمان شدند.

با توجه به حضور ستاد اطلاعات گروهک، مرکزیت شرکت‌های پوششی قاچاق و پولشویی گروهک و مقر اصلی شورای موسوم به ملی مقاومت در برلین، انجام اقدامات میدانی و تجمعات در برلین برای تحت فشار قرار نگرفتن جزو خطوط قرمز این گروهک بوده است که با توجه به شرایط مذکور از سال گذشته ناچار به تغییر رویکرد شده است.

بر اساس اطلاعات بدست آمده، در جدیدترین برنامه پیش رو این گروهک درصدد است تا در ۸ دسامبر (۱۸ آذر) به بهانه روز جهانی حقوق بشر تجمعی با عنوان " کهکشان زمستانی" برگزار نمایند. گفته می‌شود برای این مراسم آنها به دنبال جمع کردن نفرات خود از سراسر اروپا و استفاده از سیاه لشکر با بهره پناهندگان اوکراینی، سوری و افغانستانی، می‌باشند.

شنیده شده، برای این برنامه با توجه به همکاری عمیق میان منافقین و سفارت اسرائیل در برلین (نزدیک دفتر شورای ملی مقاومت) هماهنگی برای برخی اقدامات در راستای حمایت از اسرائیل و حمله به گروه‌های مقاومت نیز انجام گرفته است.

لازم به ذکر است گروهک برای محکم کردن پای خود در آلمان نسبت به خرید برخی پارلمانترهای حاضر و سابق آلمان اقدام کرده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ