صنایع پر آب بر باید از آب نامتعارف استفاده کنند

اقتصاد ایران: فردیس- نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت رفع مشکل آب شهرستان فردیس گفت: صنایع پر آب‌بَر باید از آب نامتعارف استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا عباسی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فردیس ضمن قدردانی از نیروهای مسلح که قدرت سخت را به جهانیان نشان دادند و چشم طمع دشمنان را از نظام اسلامی دور کردند، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در سال گذشته مبنی بر اینکه «ایمان و امید را در مردم زنده کنید» گفت: این امر نه یک حرف ساده بلکه باید یک دستور تلقی شود.

وی عنوان کرد: هر یک از مسئولان باید نقشه راه تقویت ایمان و امید مردم را تدوین و برای تحقق آن برنامه ریزی کنند. زمانی که قوانین وضع یا فرمانی صادر می‌شود، ما فقط آن را نقد می‌کنیم اما برای خودمان بُرش فردی یا دستگاهی قائل نمی‌شویم. به طور مثال، در مجلس شورای اسلامی باید قوانینی که منجر به تقویت ایمان مردم می‌شود وضع و بر اجرای آنها نظارت شود.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب قانون هفتم توسعه بیان کرد: دولت مکلف بوده در حین اجرای برنامه ششم نسبت به تولید ۲۵ هزار مگاوات برق اقدام کند اما در انتهای برنامه فقط پنج هزار مگاوات تولید برق محقق شد، به همین دلیل امروز با ناترازی برق مواجه هستیم. برنامه هفتم توسعه نباید به درد برنامه ششم دچار شود.

وی با تاکید بر ضرورت رفع مشکل آب شهرستان فردیس گفت: صنایع پر آب‌بَر باید از آب نامتعارف استفاده و به قیمت تمام شده آب را پرداخت کنند؛ بیشترین مصرف آب در شهرستان را نیروگاه منتظر قائم با ۱۰ میلیون مترمکعب مصرف آب از ۱۰ حلقه چاه دارد که برای اصلاح این وضعیت با همکاری وزارت نیرو در برنامه هفتم ظرفیت قانونی تغییر الگوی مصرف آب در صنایع پر آب‌بَر را ایجاد کردیم.

عباسی خطاب به فرماندار فردیس خاطرنشان کرد: برش شهرستان جهت اجرایی شدن احکام برنامه هفتم از امروز باید تدوین شود. هر مسئول باید وظایف خود را در این زمینه بداند تا در انتهای برنامه به تحقق اهداف آن دست یابیم. شاه‌بیت اجرایی شدن برنامه هفتم توسعه، افزایش بهره‌وری است؛ نیروی انسانی یکی از مؤثرترین عوامل آن تلقی می‌شود که نباید مورد غفلت قرار گیرد.

نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به دنبال FATF و دیگر برنامه‌های جهانی نیستیم، اظهار کرد: نباید نگاهمان به توافقات نقاط دیگر باشد، باید با امکانات موجود فعالیت کرد. تصمیم‌گیری‌ها در سطح ملی و حتی شهرستانی باید بر اساس سند آمایش انجام شود. با توجه به جمعیت فردیس، باید به سند آمایش سرزمینی این شهرستان توجه بیشتری شود.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ