دانش آموزان اصفهانی بیمه حوادث می‌شوند

اقتصاد ایران: اصفهان-رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تمامی دانش‌آموزانی که اطلاعاتشان در سامانه سیدا ثبت شده تحت پوشش بیمه حوادث قرار می‌گیرند.

مهدی منتجب در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جزئیات بیمه حوادث دانش‌آموزی در استان اصفهان اظهار کرد: بیمه حوادث صرفاً مختص دانش‌آموزان نیست و تمام همکارانی که در مجموعه آموزش و پرورش فعالیت دارند، از جمله نیروهای رسمی، حق‌التدریس و قراردادی، می‌توانند تحت پوشش این بیمه قرار بگیرند.

وی با اشاره به قرارداد منعقد شده با شرکت بیمه دانا، اظهار داشت: تمامی دانش‌آموزانی که اطلاعاتشان در سامانه سیدا ثبت شده، مطابق دستورالعمل و تفاهم‌نامه موجود، تحت پوشش بیمه حوادث قرار دارند. این بیمه از تاریخ اول مهرماه ۱۴۰۲ تا پایان شهریورماه ۱۴۰۳ اعتبار دارد و مبلغ آن ۲۸ هزار و ۶۰۰ تومان تعیین شده است.

رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: مدیران مدارس موظف هستند مبلغ بیمه را که هنگام ثبت‌نام از دانش‌آموزان دریافت کرده‌اند، طبق بخشنامه‌ای که ارسال خواهد شد، به‌حساب شرکت بیمه واریز کنند. این کار تضمین‌کننده بهره‌مندی دانش‌آموزان از مزایای بیمه است.

وی با اشاره به اهمیت پوشش بیمه‌ای برای تمامی همکاران فرهنگی، گفت: پیشنهاد می‌کنیم مدیران مدارس، ضمن ثبت‌نام دانش‌آموزان، نسبت به ثبت‌نام سایر همکاران نیز اقدام کنند.

منتجب تأکید کرد: با توجه به پوشش‌های متنوعی که بیمه حوادث ارائه می‌دهد، توصیه می‌کنیم همکاران فرهنگی و مدیران مدارس، از مزایای این بیمه به‌خوبی استفاده کنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ