لیگ برتر جای جوانگرایی داوران نیست/موفقیت های تکواندوثمره لیگ است

اقتصاد ایران: سرمربی تیم تکواندو صنعت نفت گفت: هفته اول از رقابت های لیگ برتر تکواندو در سطح فنی بالایی برگزار شد ولی معتقدم داوری ها هم اندازه لیگ سطح بالایی نداشت.

روح الله گودرزی سرمربی تیم تکواندو نفت آبادان با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: سطح بازی‌ها در هفته نخست از نظر فنی بسیار بالا بود، در کنار نفرات شاخص تکواندو کشور که در تیم‌های مختلف عملکرد خوبی داشتند، تکواندوکارانی که در بخش بازیکنان آزاد در این هفته شرکت داشتند به نظرم درخشان ظاهر شدند و بعضاً نامداران را به چالش کشیدند.

وی در ادامه با اظهار نارضایتی از قضاوت داوران گفت: این رقابت‌ها سطح اول تکواندو ایران است و بهترین‌های تکواندو کشور حضور دارند و در برخی مواقع مبارزاتی در کلاس جهانی را شاهد هستیم. در چنین شرایطی باید از داوران با تجربه استفاده شود. معتقدم لیگ برتر جای جوان گرایی نیست و این داوران باید در لیگ‌های پایین‌تر تجربه کسب کرده و پس از آن برای قضاوت در لیگ برتر دعوت شوند.

گودرزی در خصوص شرایط این تیم در فصل جدید گفت: با توجه به رویکرد مدیریت و بودجه محدودی که در اختیار ما قرار گرفت، برای به خدمت گرفتن بازیکنان مورد نظر مشکلاتی داشتیم و نتوانستیم آن طور که مد نظر ما بود تیم خود را مهیای حضور در لیگ برتر کنیم. با این شرایط تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم ولی برای رسیدن به سکو کار سختی را پیش رو داریم.

سرمربی تیم نفت آبادان در پایان اظهار داشت: برگزاری لیگ به روش گرند پری برای من به عنوان مربی و یا تکواندوکاران سخت و چالش بر انگیز است ولی تکواندو ایران از این شیوه برگزاری بهترین بهره را برده است که بازگشت تکواندو به سطح اول تکواندو دنیا، موفقیت‌های بی نظیر در قهرمانی آسیا، المپیک و این آخری قهرمانی نوجوانان جهان را باید از ثمره همین لیگ بیان کنیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ