دکتر ظفرقندی؛ چرا در برابر ممنوعیت خرید و فروش تعهدات سکوت کرده اید؟

اقتصاد ایران: در حالی که معاونت حقوقی وزارت بهداشت با قدرت تمام بر ممنوعیت خرید و فروش تعهدات تأکید دارد، دکتر ظفرقندی، وزیر بهداشت، به‌نظر می‌رسد در موضع‌گیری نسبت به این موضوع حساس سکوت کرده است. آیا این سکوت به معنای پذیرش مشکلات وزارت قبلی است یا نشانه‌ای از عدم توانایی در مدیریت بحران‌ها؟ خواسته‌ها از وزیر بهداشت این است که بی‌درنگ موضع خود را روشن کند و اجازه ندهد که مشکلات گذشته، سایه‌افکن بر آینده وزارتش شود.

کانال تلگرامی اخبار کادر درمان با انتشار دو نامه درباره ممنوعیت خرید تعهدات دانشجویان در یادداشتی انتقادی نوشت : معاونت حقوقی وزارت بهداشت، به ریاست دکتر ظفرقندی، به‌عنوان اولین معاونت ابقای‌شده در این وزارتخانه، با قاطعیت مانع خرید و فروش تعهدات شده است. این معاونت با توجه به نامه‌نگاری‌های متعدد، به‌ویژه در خصوص مشکلات مربوط به تعهدات رزیدنتی، تأکید کرده که تمامی مسائل مرتبط با ممنوعیت خرید تعهدات به درخواست این معاونت صورت گرفته است.

طبق نامه‌ای که از سوی معاونت آموزشی (رئیس مرکز خدمات آموزشی) صادر شده، تأکید شده که ممنوعیت خرید تعهدات فقط شامل دانش‌آموختگانی می‌شود که تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ درخواست خرید تعهدات خود را ثبت نکرده‌اند.

در این راستا، انتقاداتی به دکتر ظفرقندی مطرح شده است که از او خواسته‌اند موضع خود را در خصوص خرید و فروش تعهدات مشخص کند. درخواست‌ها به این سمت است که مشکلات موجود از دوران وزارت قبلی در وزارتخانه فعلی ادامه پیدا نکند و بر روی اصول عدالت در حوزه تعهدات تأکید شود.

دکتر ظفرقندی؛ چرا در برابر ممنوعیت خرید و فروش تعهدات سکوت کرده اید؟

دکتر ظفرقندی؛ چرا در برابر ممنوعیت خرید و فروش تعهدات سکوت کرده اید؟

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ