فراخوان کمیته‌های مقاومت فلسطین برای حمایت از غزه و لبنان

اقتصاد ایران: کمیته‌های مقاومت فلسطین با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، این اقدامات را نشانه ناتوانی جامعه بین‌المللی دانست و از ملت‌های اسلامی و آزادگان جهان خواست تا از مردم غزه و لبنان به حمایت کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، کمیته‌های مقاومت فلسطین اعلام کردند که جنایات رژیم اشغالگر در سراسر نوار غزه نشانگر عجز و ناتوانی آشکار جامعه بین‌المللی است.

این بیانیه در واکنش به حملات گسترده رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف غزه، به‌ویژه در جبالیا، صادر شده است.

کمیته‌های مقاومت فلسطین با محکومیت جنایات جنگی در جبالیا و سایر مناطق غزه اعلام کرد که دشمن صهیونیستی با حمایت‌های نظامی، سیاسی و رسانه‌ای دولت آمریکا، جنگ تمام‌عیاری را علیه مردم بی‌گناه غزه به‌ویژه در جبالیا به راه انداخته است.

در این بیانیه اعلام شده است که جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در جبالیا و سراسر نوار غزه، هرگز اراده و استقامت مردم مظلوم این سرزمین را نخواهد شکست.

در نهایت این کمیته‌ها از ملت‌های اسلامی و آزادگان جهان خواستند تا با حضور در میادین و اعتراضات عمومی، از مردم مظلوم جبالیا و سراسر نوار غزه و همچنین از لبنان حمایت کنند.

حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و به‌ویژه جبالیا از ابتدای جنگ اخیر شدت گرفته است. در این حملات، مناطق مسکونی و زیرساخت‌های حیاتی هدف قرار گرفته‌اند و تاکنون صدها غیرنظامی کشته و زخمی شده‌اند.

این در حالی است که جامعه بین‌المللی به دلیل حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی، اقدامی جدی برای متوقف کردن این جنایات انجام نداده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ