اکران ویدیوهای جذاب دانش آموزان از قاب مهر

اقتصاد ایران: دانش آموزان راه یافته به مرحله پایانی جشنواره رسانش در بخش ساخت ویدیو، آثار خود را برای مخاطبان به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، جشنواره رسانش، جشنواره‌ای دانش آموزی برای رقابت نوجوانانی است که به رسانه و مهارت‌هایی همچون فیلمسازی، گرافیک و پادکست علاقه مند هستند.

جشنواره رسانش یک رویداد ملی رسانه‌ای است که به دانش‌آموزان سراسر کشور فرصت می‌دهد تا مهارت‌های تولید محتوای خود را در قالب آثار صوتی، تصویری، گرافیکی و متنی به نمایش بگذارند.

یکی از بخش‌های این جشنواره، بخش ساخت ویدئو است.

در بخش ساخت ویدئو بیشتر راه یافتگان به مرحله نهایی رسانش ۶ از دختران بودند.

زهرا علی‌پور از خراسان جنوبی، حنانه کربلایی، محدث سادات صولت و ریحانه سادات هاشمی از شهرستان‌های تهران، زهرا احمدی، زهرا مظاهری، فاطمه احمدی و فاطمه امینی از چهارمحال و بختیاری، سلیمه سعید نوریان و مائده اسعدی از استان البرز، سید زهرا رضایی از خراسان شمالی، فاطمه زهرا صیادی از کهگیلویه بویراحمد، فاطمه عباسی از همدان و فاطمه کاشی‌زاده از قم برگزیدگان دختر بخش ویدئویی هستند.

همچنین ابوالفضل سالاروند از لرستان، امیر ابوالفضل مختاری از همدان، امیرحسین شفیعی از کرمان، سعید حبیب‌نیا از بوشهر، سید محمد حسین میر سمانی از خراسان رضوی، سید مرتضی فاطمی از چهارمحال و بختیاری، صدرا حقی از آذربایجان غربی، علی خداوردی از شهرستان‌های تهران و محمد امین رحیمی از اصفهان پسران برگزیده در بخش ویدئویی هستند.

ابوالفضل سالاروند ویدئویی در خصوص شهید حسن باقری به این جشنواره ارسال کرد که از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص این شهید با موشن گرافی‌های جذاب ساخته شده است.

ابوالفضل مختاری از استان همدان یک گزارش تصویری همراه با مصاحبه‌هایی از همکلاسی‌های خود تهیه کرده است. موضوع این مصاحبه بیان بهترین خاطرات دانش آموزان از مدرسه خود بود. اینکه از کدام معلم خاطره بهتری دارند و زحمات معلمان چه نقشی در تربیت آنها داشته است.

زهرا علی پور از استان آذربایجان شرقی هم در ویدئوی ارسالی خود به جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین پرداخته است.

از جمله اینکه تنها در ۷ سال گذشته تا پیش از جنگ اخیر غزه بیش از ۱۰۰ هزار فلسطینی و در یک سال گذشته هم بیش از ۴۲ هزار نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند. این ویدئو با موشن گرافی همراه با تصاویر خبری و افکت‌های تصویری برجسته شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ