واکنش فلسطینی‌ها به عملیات حیفا:حزب‌الله در میدان حرف می‌زند

اقتصاد ایران: گروه‌های مقاومت فلسطین ضمن تبریک به خاطر عملیات قهرمانانه حزب‌الله در حمله کوبنده به پایگاه تیپ گولانی ارتش اشغالگر، تاکید کردند که این عملیات بیانگر اراده مقاومت برای پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها بوده و در راستای عمل به وصیت شهید سیدحسن نصرالله است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، گروه‌های مختلف فلسطینی، عملیات کوبنده و قهرمانانه‌ای را که دیشب رزمندگان حزب الله علیه تیپ گولانی ارتش رژیم اشغالگر انجام دادند، تبریک گفته و تاکید کردند که این عملیات‌های مقاومت اسلامی لبنان در چهارچوب راه پرافتخار شهید سید حسن نصرالله است.

عملیات حیفا اجرای وعده شهید نصرالله بود

در این زمینه کمیته‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند:عملیات پیشرفته‌ای را که قهرمانان مقاومت اسلامی در لبنان با هدف قرار دادن پایگاه نظامی بزرگ ارتش اشغالگر با گروهی از پهپادها انجام دادند و منجر به هلاکت و زخمی شدن ده‌ها نظامی صهیونیست شد، تبریک می‌گوییم.

در ادامه این بیانیه آمده است:عملیات قهرمانانه مقاومت اسلامی در جنوب حیفا از تیرهایی است که مردان بزرگ حزب الله برای اجرای وعده‌ رهبر بزرگمان شهید سید حسن نصرالله، بر سر رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیستی زدند. این عملیات قهرمانانه و حمله به پایگاه ارتش اشغالگر در جنوب حیفا، ثابت می‌کند که حزب الله همچنان مصمم‌تر و استوارتر به مبارزه با دشمن ادامه می‌دهد.

کمیته‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند که رزمندگان مقاومت در میدان حرف خودشان را می‌زنند و حزب الله قدرت موشکی و هوایی خود را به نمایش گذاشته و شبانه روز شهرک‌ها و شهرهای اشغالی را به آتش می‌کشد.

اشغالگران منتظر ضربات بیشتر از سوی مقاومت باشند

جنبش مجاهدین فلسطین هم به نوبه خود در بیانیه‌ای ضمن تبریک به خاطر این عملیات کوبنده حزب الله لبنان، اعلام کرد که این عملیات پیشرفته یک ضربه امنیتی و نظامی بزرگ و جدید به دشمن صهیونیستی در اوج استکبار این رژیم بود و ثابت می‌کند که مقاومت با وجود گستردگی تجاوزات دشمن و فداکاری‌هایی که رزمندگان مقاومت انجام می‌دهند، همچنان در میدان حرف خود را به دشمن می‌دهد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما فداکاری‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان مقاومت اسلامی در لبنان را که ضربات بزرگ و دردناک به دشمن صهیونیستی و در عمق فلسطین اشغالی وارد می‌کنند، می‌ستاییم و از آنها قدردانی می‌کنیم. دشمن فاشیست صهیونیستی باید منتظر ضربات بیشتر از سوی رزمندگان ما در فلسطین و لبنان باشد.

جنبش مجاهدین فلسطین تصریح کرد: اشغالگران باید بدانند که در جنگی علنی با کل امت اسلامی هستند و تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی علیه ملت و امت ما، همراه با ضربات و شکست‌های بیشتر برای این رژیم خواهد بود. ما خواستار تشدید عملیات‌های ویژه و دردناک در عمق فلسطین اشغالی هستیم؛ زیرا دشمن فاسد صهیونیستی تنها زبان زور و نیزه را می‌فهمد.

عملیات قهرمانانه حزب‌الله عمل به وصیت شهید نصرالله بود

جنبش آزادگان فلسطین هم در بیانیه‌ای به همین منظور اعلام کرد که ما عملیات قهرمانانه مقاومت لبنان را که با هدف قرار دادن یک پایگاه نظامی ارتش صهیونیستی توسط پهپادهای تهاجمی در جنوب حیفا منجر به هلاکت و زخمی شدن تعداد زیادی از نظامیان صهیونیست شد، تبریک می‌گوییم. این پاسخی طبیعی به جنایات اشغالگران نازی علیه ملت فلسطین و لبنان است.

این جنبش فلسطینی افزود این عملیات مقاومت اسلامی لبنان تاکیدی بر اصل توازن وحشت و بازدارندگی بود و نشان داد که اگر این رژیم فاشیست صهیونیستی و سران نازی آن، همچنان قصد ادامه توحش و تجاوزات خود را داشته باشد، اوضاع از کنترل خارج خواهد شد و کل صهیونیست‌ها در تیررس و زیر آتش مقاومت قرار دارند.

گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی، شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم در بیانیه‌ای جداگانه عملیات دیشب حزب‌الله را تبریک گفته و تاکید کرد: این عملیات پیشرفته در واقع عمل به وصیت سید شهید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله است که می‌گفت «خبر آن چیزی است که شما می‌بینید نه آنچه که می‌شنوید».

این شاخه نظامی مقاومت فلسطین تصریح کرد: عملیات پیشرفته و قهرمانانه‌ای که حزب الله انجام داد، بیانگر میزان شکنندگی رژیم اشغالگر است که تصور می‌کرد با ترور رهبران و فرماندهان مقاومت و جنگ نسل کشی علیه ملت فلسطین و لبنان، می‌تواند اراده ما را از بین ببرد؛ اما اتفاقی که افتاد برعکس بود و همه این جنایت‌های دشمن موجب تقویت صلابت، اراده و استواری مقاومت برای پاسخ به دشمن شد.

شاخه نظامی جبهه مردمی برای آزادی فلسطین تاکید کرد: مقاومت بار دیگر این معادله خود را برقرار کرد که آنچه که با زور گرفته شده، تنها با زور پس داده می‌شود و همه بدانند که مقاومت همچنان غافلگیری‌های بیشتری برای دشمن دارد.

جنبش فتح انتفاضه هم از دیگر گروه‌های فلسطینی بود که این عملیات بزرگ و پیشرفته مقاومت لبنان را تبریک گفته و تاکید کرد: این پاسخ محکم و دقیقی که در عمق سرزمین‌های اشغالی به دشمن صهیونیستی داده شد، یک سیلی بزرگ به صورت کابینه نازی رژیم اشغالگر بود و حامل پیامی است، مبنی بر اینکه تروریسم و جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت‌های فلسطین و لبنان بدون پاسخ نخواهد ماند و اشغالگران هرگز به اهدافشان نمی‌رسند.

این جنبش تصریح کرد: دشمن غاصب صهیونیستی تنها زبان زور و مقاومت را می‌فهمد و امروز رزمندگان مقاومت در چهارچوب وحدت میادین با همین زبان با دشمن حرف می‌زنند. بار دیگر دیگر تاکید می‌کنیم که همه آمریکا و غرب، هرگز قدرت محافظت از رژیم غاصب صهیونیستی در برابر ضربات و پاسخ‌های مقاومت را نخواهند داشت.

شب گذشته حزب‌الله لبنان با یک حمله پهپادی کوبنده به پایگاه نظامی وابسته به تیپ نخبه گولانی ارتش اشغالگر در منطقه بنیامینا در جنوب حیفای اشغالی، ده‌ها تن از افسران و نظامیان این تیپ را به هلاکت رسانده و زخمی کرد.

منابع رسانه‌ای تعداد کشته‌ها و زخمی‌های این تیپ ارتش صهیونیستی در عملیات حزب‌الله را بیش از 70 نفر اعلام کردند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی رسما اذعان کرد، بر اثر حمله پهپادی به پایگاه نظامی نزدیک «بنیامینا» واقع در جنوب حیفا 4 نظامی اسرائیلی کشته و 67 نفر دیگر زخمی شدند که حال 7 نظامی وخیم است.

البته صهیونیست‌ها طبق معمول در سایه سانسور نظامی شدید، اجازه افشای آمار واقعی تلفات را نمی‌دهند و رسانه‌ها اعلام کردند که با توجه به شدت حمله حزب‌الله و ضربه‌ای که به پایگاه تیپ گولانی وارد شد، تعداد تلفات جانی این تیپ بسیار بیشتر از چیزی است که ارتش اشغالگر اعلام می‌کند.

این درحالی است که حملات کوبنده حزب‌الله ضد صهیونیست‌ها همچنان ادامه دارد و رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان از ساعات بامداد تا این لحظه از 5 عملیات علیه اشغالگران خبر داده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ