انصارالله: عملیات حیفا بیانگر آمادگی بالای حزب‌الله است

اقتصاد ایران: انصارالله یمن عملیات پیشرفته دیشب حزب‌الله با درهم کوبیدن تیپ گولانی ارتش اشغالگر را بیانگر آمادگی بالای رزمندگان حزب‌الله دانسته و تاکید کرد که همه یمنی‌ها در جبهه حمایت از غزه و لبنان باقی خواهند ماند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه واکنش‌ها به عملیات قهرمانانه حزب الله علیه پایگاه تیپ گولانی ارتش رژیم اشغالگر در جنوب حیفا، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای، این عملیات پیشرفته حزب الله را تبریک گفته و اعلام کرد: حمله حزب الله که تاکنون منجر به هلاکت و زخمی شدن ده‌ها تن از نظامیان صهیونیست شده است و رسانه‌های رژیم اشغالگر این اتفاق را تلخ‌ترین حادثه امنیتی برای اسرائیل توصیف می‌کنند، نشان از آمادگی بالای نیروهای حزب الله و موفقیت رزمندگان قهرمان مقاومت در تثبیت معادلات بازدارندگی و توازن وحشت دارد.

انصارالله در ادامه ضمن تاکید بر همبستگی مردم و نیروهای مسلح یمن با مقاومت اسلامی لبنان، اعلام کرد که یمن همچنان در جبهه پشتیبانی از فلسطین و لبنان باقی خواهد ماند.

این جنبش تاکید کرد که تنها با ادامه ضربات و حملات از جبهه‌های مختلف پشتیبانی، به مواضع دشمن در عمق فلسطین اشغالی، می‌توان تجاوزات صهیونیست‌ها به غزه را متوقف کرده و محاصره نوار غزه را شکست.

شب گذشته حزب‌الله لبنان با یک حمله پهپادی کوبنده به پایگاه نظامی وابسته به تیپ نخبه گولانی ارتش اشغالگر در منطقه بنیامینا در جنوب حیفای اشغالی، ده‌ها تن از افسران و نظامیان این تیپ را به هلاکت رسانده و زخمی کرد.

منابع رسانه‌ای تعداد کشته‌ها و زخمی‌های این تیپ ارتش صهیونیستی در عملیات حزب‌الله را بیش از 70 نفر اعلام کردند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی رسما اذعان کرد، بر اثر حمله پهپادی به پایگاه نظامی نزدیک «بنیامینا» واقع در جنوب حیفا 4 نظامی اسرائیلی کشته و 67 نفر دیگر زخمی شدند که حال 7 نظامی وخیم است.

البته صهیونیست‌ها طبق معمول در سایه سانسور نظامی شدید، اجازه افشای آمار واقعی تلفات را نمی‌دهند و رسانه‌ها اعلام کردند که با توجه به شدت حمله حزب‌الله و ضربه‌ای که به پایگاه تیپ گولانی وارد شد، تعداد تلفات جانی این تیپ بسیار بیشتر از چیزی است که ارتش اشغالگر اعلام می‌کند.

این درحالی است که حملات کوبنده حزب‌الله ضد صهیونیست‌ها همچنان ادامه دارد و رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان از ساعات بامداد تا این لحظه از 5 عملیات علیه اشغالگران خبر داده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ