حزب‌الله عراق عملیات حیفا را به مقاومت لبنان تبریک گفت

اقتصاد ایران: حزب‌الله عراق عملیات قهرمانانه حزب‌الله لبنان را در به هلاکت رساندن ده‌ها افسر و نظامی صهیونیست در پایگاه تیپ گولانی ارتش اشغالگر در جنوب حیفا تبریک گفته و تاکید کرد که این عملیات‌ها نقش بزرگی در شکست دشمن صهیونیستی-آمریکایی دارد.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، در ادامه واکنش‌ها به عملیات کوبنده و قهرمانانه دیشب حزب الله در حمله به پایگاه تیپ گولانی ارتش صهیونیستی در جنوب حیفا، گردان‌های حزب الله عراق با صدور بیانیه‌ای به رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان درود فرستاده و اعلام کرد که به مجاهدان سرافراز حزب الله که عملیات پیشرفته‌ای در هدف قرار دادن نظامیان دشمن صهیونیستی در پایگاه تیپ گولانی در جنوب حیفا انجام دادند، تبریک می‌گوییم.

در بیانیه گردان‌های حزب الله عراق آمده است: ما مجدداً تاکید می‌کنیم که در حمایت از لبنان و مقاومت و مردم آن، از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و از جان و مال خود در این راه مایه می‌گذاریم. ما از خداوند متعال می‌خواهیم که به مجاهدان محور مقاومت به ویژه مردان بزرگ حزب الله توفیق اجرای عملیات‌های بیشتری را بدهد که نقش زیادی در شکستن اراده دشمن صهیونیستی- آمریکایی دارد.

شب گذشته حزب‌الله لبنان با یک حمله پهپادی کوبنده به پایگاه نظامی وابسته به تیپ نخبه گولانی ارتش اشغالگر در منطقه بنیامینا در جنوب حیفای اشغالی، ده‌ها تن از افسران و نظامیان این تیپ را به هلاکت رسانده و زخمی کرد.

منابع رسانه‌ای تعداد کشته‌ها و زخمی‌های این تیپ ارتش صهیونیستی در عملیات حزب‌الله را بیش از 70 نفر اعلام کردند. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی رسما اذعان کرد، بر اثر حمله پهپادی به پایگاه نظامی نزدیک «بنیامینا» واقع در جنوب حیفا 4 نظامی اسرائیلی کشته و 67 نفر دیگر زخمی شدند که حال 7 نظامی وخیم است.

البته صهیونیست‌ها طبق معمول در سایه سانسور نظامی شدید، اجازه افشای آمار واقعی تلفات را نمی‌دهند و رسانه‌ها اعلام کردند که با توجه به شدت حمله حزب‌الله و ضربه‌ای که به پایگاه تیپ گولانی وارد شد، تعداد تلفات جانی این تیپ بسیار بیشتر از چیزی است که ارتش اشغالگر اعلام می‌کند.

این درحالی است که حملات کوبنده حزب‌الله ضد صهیونیست‌ها همچنان ادامه دارد و رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان از ساعات بامداد تا این لحظه از 5 عملیات علیه اشغالگران خبر داده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ