تخریب ۱۶۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در گناوه

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گناوه از قلع و قمع تعداد ۱۶۰ مورد ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی خبر داد.

عباس تخم افشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه یکی از وظایف ما، مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی گفت: تعداد ۱۶۰ مورد ساخت و ساز غیرمجاز واقع در اراضی کشاورزی پشت بند دره از توابع بخش مرکزی شهرستان گناوه با حضور نمایندگان ادارات امنیتی و اجرایی شهرستان، تخریب شد.

وی با بیان اینکه مساحت تقریبی قلع و قمع بالغ بر ۱۶ هکتار بود افزود: هدف از انجام این کار حفاظت از اراضی کشاورزی است.

مدیر جهاد کشاورزی گناوه ارزش اراضی کشاورزی احیا شده را بالغ بر ۳۲۰ میلیارد تومان برآورد کرد و تأکید کرد: اینکه هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوز تغییر کاربری ممنوع است.

تخم افشان اضافه کرد: در راستای جلوگیری از ضرر و زیان احتمالی، از مردم درخواست می‌شود قبل از هرگونه احداث بنا به سند مالکیت توجه کنند.

وی با بیان اینکه اگر سند زمین زراعی، باغی و کشاورزی باشد از دیوارکشی، احداث بنا و ساختمان خودداری کنند تصریح کرد: برای اخذ مجوز به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان گناوه و نماینده سازمان نظام مهندسی کشاورزی مستقر در این مدیریت مراجعه کنند که در غیر این صورت، عواقب ناشی از هرگونه ضرر و زیان احتمالی متوجه فرد متخلف خواهد بود.

تخم‌افشان ادامه داد: به استناد تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، در روز یکشنبه مورخ ۲۲ مهر سال ۱۴۰۳ ۱۶۰ مورد ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان گناوه تخریب شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ