«یاور شهر ۱۱» میزبان زنان منع پذیرشی زیر ۱۸ سال خواهد شد

اقتصاد ایران: سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد: «یاور شهر ۱۱» میزبان زنان منع پذیرشی زیر ۱۸ سال خواهد شد

مطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در راستای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی شهر گفت: در این دوره از مدیریت شهری، شهرداری تهران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود ساماندهی افراد زیر ۱۸ منع پذیرشی را عهده دار شد.

وی با اشاره به اینکه تا پیش از این دوره افراد زیر ۱۸ آسیب دیده و مصرف کننده در هیچ گرمخانه و مرکزی پذیرفته نمی‌شدند، عنوان کرد: برای نخستین بار یاور ۲ به منظور نگهداری از آقایان آسیب دیده اجتماعی و منع پذیرشی راه اندازی شد که ظرفیتی در حدود ۲۰۰ نفر دارد.

محمدخانی با تاکید بر اینکه ایجاد مرکزی برای نگهداری از بانوان آسیب دیده شهر یکی از دیگر دغدغه‌ها در این دوره از مدیریت بود ادامه داد: اقدامات در خصوص آماده‌سازی یاور شهر ۱۱ «یاورشهر بانوان» مخصوص بانوان زیر ۱۸ سال آسیب دیده و منع پذیرشی در منطقه ۲۲ انجام شده است و آ ماده افتتاح است.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران خاطرنشان کرد: با افتتاح یاور شهر ۱۱ ظرفیتی در حدود ۵۰۰ نفر برای بانوان منع پذیرشی و آسیب دیده ایجاد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه بنا داریم تا پایان سال یک مرکز دیگر برای نگهداری آقایان راه اندازی کنیم اظهار کرد: برای یاور شهر آقایان ۳ منطقه کاندید شده است لذاتا باید با توجه به تهدیدها و فرصت‌ها مناطق پیشنهادی را ارزیابی و بر اساس آن منطقه موردنظر را انتخاب کنیم. برای دو منطقه دیگر نیز مرکز جامعه‌پذیری افتتاح خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرکزی هم در انتهای منطقه ۱۸ ساخته خواهد شد که در محدوده شهر اسلام شهر قرار دارد. چنانچه ظرفیت مرکز اسلام شهر اضافه شود، ظرفیت آقایان ۲۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ