همکاری و هم‌افزایی، شهرکرد را به شهر دوستدار کودک نزدیک می‌کند

اقتصاد ایران: شهرکرد-عضو شورای اسلامی شهر شهرکردگفت: شهر دوستدار کودک در صورتی در شهرکرد محقق می‌شود که دستگاه‌های اجرایی مربوطه همکاری و هم‌افزایی لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماشاالله ایزدی صبح دوشنبه در جلسه کمیسیون فرهنگی با موضوع پیگیری شهر دوستدار کودک، ضمن تبریک به مناسبت ولادت باسعادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری (ع) گفت: شهر یا گروهی که پیشنهادات و نظرات کودکان را می‌شنود و برای کودکان ارزش و امنیت قائل هستند و آن پیشنهادات را هدف‌گذاری و اولویت‌بندی می‌کند و سپس نیازهای اساسی کودکان را در چارچوب قانون علمی و منطقی مرتفع و موانع را رفع می‌کند، تعالی بخش می‌شود.

وی ادامه داد: در حقیقت شهر دوستدار کودک یک شهر دوستدار انسان و انسانیت است چون کودکان عامل پیوند نسل‌های گذشته و آینده در هر جامعه هستند، بنابراین اصلاح و تربیت معیار هر جامعه از طریق کودکان امکان‌پذیر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، ایثارگران و بانوان شورای اسلامی شهرکرد افزود: شهر دوستدار کودک از بدو تولد تا زمان بلوغ و بعد از آن در سایه امنیت، آرامش و عزت و در چارچوب قانون می‌تواند با امکانات مناسب در حیطه‌های زیست‌محیطی، خدمات، پارک، حمل‌ونقل، مراکز آموزشی و فرهنگی لازم توجه است.

دکتر ایزدی تصریح کرد: هدف از پروژه و طرح مطالعاتی شهر دوستدار کودک بررسی کیفیت امکانات موردنیاز کودکان در حیطه‌های رفاهی، تفریحی، آموزشی، فرهنگی، حمل‌ونقل برای تأمین نیازها و رفع موانع در راستای بهبود فضای شهر، برای تعاملات و مشارکت کودکان و نوجوانان به‌منظور طراحی و ساخت شهر خوب و در تراز تمدن اسلامی ایرانی است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت: البته برای تحقق این مسئله هم‌افزایی و همکاری ادارات ذی‌ربط را می‌طلبد، در این زمینه برخی ادارات با مدیریت شهری همکاری خوبی داشتند و برخی هم لازم است که با اقدام به هنگام توجه بیشتری نموده تا با همکاری و هم‌افزایی و خرد جمعی و فهم مشترک به نتیجه مطلوب برسیم و انشاالله شهری تراز داشته باشیم.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ