هرلایف، ویژگی جدید کلینیک برای ویزیت پزشکی آنلاین را معرفی کرد

اقتصاد ایران:  اپلیکیشن هرلایف که به عنوان محبوب‌ترین برنامۀ جامع سلامت زنان در ایران شناخته می‌شود، از قابلیت جدید خود رونمایی کرده است. «کلینیک» ویژگی جدیدی است که در راستای ارتقای ارائۀ خدمات متنوع‌تر و کامل‌تر به بانوان، راه اندازی شد. در حال حاضر نیز در دسترس کاربران هرلایف قرار دارد.

اپلیکیشن هرلایف که به عنوان محبوب‌ترین برنامۀ جامع سلامت زنان در ایران شناخته می‌شود، از قابلیت جدید خود رونمایی کرده است. «کلینیک» ویژگی جدیدی است که در راستای ارتقای ارائۀ خدمات متنوع‌تر و کامل‌تر به بانوان، راه اندازی شد. در حال حاضر نیز در دسترس کاربران هرلایف قرار دارد.

کلینیک آنلاین هرلایف، مناسب‌ترین پلتفرم ویزیت آنلاین

زنان با عضویت در اپلیکیشن هرلایف، این فرصت را دارند که وضعیت سلامتی خود را از تمام جوانب مورد بررسی قرار دهند. اپلیکیشن هرلایف، تنها روی سلامت قاعدگی بانوان تمرکز ندارد، بلکه تلاش آن فراهم کردن بستری مطمئن و با دسترسی آسان برای مدیریت سلامت زنان است. اکنون با راه اندازی کلینیک آنلاین هرلایف، فرصتی برای زنان فراهم شده تا بتوانند با پزشکان متخصص در حیطه‌های مختلف، مشورت کنند. آنها می‌توانند سؤالات و نگرانی‌های خود را با پزشک متخصص انتخابی در میان بگذارند و وضعیت سلامتی خود را مدیریت کنند.

سرپرست تیم پزشکی هرلایف به مناسبت راه اندازی قابلیت «کلینیک» در اپلیکیشن مذکور می‌گوید: «ما در هرلایف در جهت ارائۀ کامل‌ترین و باکیفیت‌ترین خدمات به زنان تلاش می‌کنیم. کلینیک آنلاین این امکان را به بانوان می‌دهد که در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی که حضور دارند، از مشاورۀ آنلاین پزشک متخصص استفاده کنند.»

برجسته‌ترین ویژگی‌های قابلیت کلینیک آنلاین هرلایف

آنچه باعث تمایز کلینیک آنلاین هرلایف از سایر پلتفرم‌های آنلاین در حوزۀ سلامت می‌شوند، ویژگی‌های برجستۀ زیر هستند:

ضمانت رضایت شما

شما در پایان هر مشاورۀ آنلاین به یک نظرسنجی دعوت می‌شوید. اگر از مشورت با پزشک خود در کلینیک رضایت نداشته باشید، هزینۀ مشاوره به صورت کامل به کیف پولتان برگردانده می‌شود.

ضمانت بازگشت وجه

پس از اینکه هزینۀ مشاوره را پرداخت می‌کنید، باید منتظر تأیید درخواست خود از سوی پزشکتان بمانید. چنانچه پزشک پس از تأیید درخواست مشاوره، آن را لغو کند، هزینه به صورت تمام و کمال به کیف پول شما برگردانده خواهد شد.

رعایت حریم شخصی شما

کلینیک آنلاین هرلایف بستری امن و مطمئن فراهم آورده تا شما بانوان بتوانید بدون نگرانی از آشکار شدن اطلاعات و مدارک خود، با پزشکان متخصص یا عمومی انتخابی مشورت داشته باشید. محرمانه بودن اطلاعات یکی از اصول مهم در اپلیکیشن هرلایف و به ویژه قابلیت کلینیک است.

زمان انتظار برای پاسخگویی

شما می‌توانید درخواست مشاوره را برای پزشکان متخصص و عمومی حاضر در کلینیک هرلایف ثبت کنید. حداکثر 6 ساعت بعد از پرداخت هزینۀ مشاوره، پزشک پاسخگوی سؤالات شما خواهد بود.

کلینیک هرلایف، بهترین فرصت ویزیت آنلاین

اپلیکیشن هرلایف با هدف ارائۀ خدمات جامع و نوآورانه، قابلیت کلینیک آنلاین را در اختیار کاربران خود قرار داده است. به مناسبت راه اندازی این ویژگی، کیف پول کاربران به مبلغ 40 هزار تومان شارژ شده است.

اپلیکیشن هرلایف با هدف ایجاد بستری امن و ارائۀ آسان، مطمئن و سریع خدمات در حوزۀ سلامت زنان، ویژگی «کلینیک» را راه اندازی کرده است. بهتر است با استفاده از اپلیکیشن اندروید یا وب اپلیکیشن هرلایف این فرصت طلایی را از دست ندهید و تجربۀ اولین مشاورۀ آنلاین خود را در کلینیک داشته باشید.

گام دیگر هرلایفگسترش اطلاع رسانی در حوزۀ سلامت زنان

با توجه به اینکه افزایش آگاهی دربارۀ ابعاد مختلف سلامت بانوان از مهم‌ترین اهداف تیم هرلایف به حساب می‌آید، این مجموعه تلاش کرده است تا با برگزاری کمپین‌هایی از جمله «ما یک رنگیم»، دریچۀ تازه‌ای به روی مردم، به ویژه زنان باز کند. در حالی که ویژگی جدید «کلینیک» فرصت نابی برای مطرح کردن سؤالات و دغدغه‌ها با پزشکان متخصص و عمومی به وجود می‌آورد.

البته تلاش تیم هرلایف برای آگاهی رسانی در حوزۀ سلامت بانوان به اینجا ختم نشده است. این مجموعه به تازگی همکاری خود را با مجموعه‌های شناخته شده‌ای مانند «خانومی»، «اسنپ»، «دیجیکالا» و شصت کسب و کار دیگر آغاز کرده است. به این واسطه هدف اطلاع رسانی هرلایف با کیفیت بالاتری انجام خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ