"بارش پراکنده باران در راه است: پیش‌بینی وضعیت جوی کشور در روزهای آینده"

اقتصاد ایران: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از احتمال بارش پراکنده در برخی نقاط کشور خبر داد و پیش‌بینی کرد که در هفته جاری، باران و وزش باد در مناطق مختلف کشور شاهد خواهیم بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایسنا،صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، از ابرناکی و بارش‌های پراکنده در برخی مناطق کشور خبر داد. او به جزئیات وضعیت جوی در روزهای آینده پرداخت و گفت: "امروز، ۲۳ مهر، در استان‌های گیلان، اردبیل و شمال آذربایجان شرقی و غربی، ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود."

ضیاییان ادامه داد: "در روز سه‌شنبه، ۲۴ مهر، بارش‌های پراکنده در گیلان، غرب مازندران، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی ادامه خواهد داشت." او همچنین اشاره کرد که روز چهارشنبه، ۲۵ مهر، در شمال آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش‌های خفیف باران دور از انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی افزود: "در روز پنجشنبه، ۲۶ مهر، شاهد بارش‌های پراکنده و وزش باد در شمال غرب کشور خواهیم بود. همچنین روز جمعه، ۲۷ مهر، در آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و شمال زنجان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود."

وی با اشاره به وضعیت دریای خزر گفت: "طی دو روز آینده دریا خزر مواج خواهد بود." همچنین در مورد وضعیت جوی تهران، ضیاییان اظهار کرد: "آسمان تهران فردا، ۲۴ مهر، صاف و گاهی وزش باد شدید و احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. دمای تهران در این روز بین ۱۷ تا ۲۸ درجه سانتی‌گراد خواهد بود."

او همچنین در ادامه افزود: "پس فردا، ۲۵ مهر، آسمان تهران همچنان صاف خواهد بود و دما بین ۱۷ تا ۲۷ درجه سانتی‌گراد نوسان خواهد داشت."

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی در پایان اعلام کرد: "طی فردا و پس فردا، شهرکرد با حداقل دمای یک درجه سانتی‌گراد و اهواز با حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد به عنوان خنک‌ترین و گرم‌ترین مراکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند."

به نظر می‌رسد با نزدیک شدن به فصل بارانی، آماده‌باش و توجه به پیش‌بینی‌های جوی می‌تواند از مشکلات ناشی از تغییرات جوی جلوگیری کند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ