قدرت و احساس امنیت امروز در کشور ایران در گرو علوم بومی است

اقتصاد ایران: کرمانشاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با تاکید بر اهمیت علم در ایجاد امنیت و اقتدار هرکشور، گفت: قدرت و احساس امنیت امروز در کشور ایران در گرو علوم بومی است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوحید محمدی شامگاه یکشنبه در نخستین مجمع عمومی انجمن اولیا و مربیان مدارس و نیز مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده دبیرستان هوشمند، اظهار کرد: آنچه که قدرت یک کشور را رقم می‌زند علم بومی آن کشور است که اکنون به واسطه داشتن همین علم در کشورمان است که در ناامن‌ترین زمان در خاورمیانه احساس خطر در امنیت نداریم.

وی به اهمیت تربیت و آموزش فرزندان در آیات و روایات تاکید کرد و افزود: آنچه که در آموزه‌های دینی به شدت مورد تاکید قرار گرفته در زمینه تربیت و آموزش مسائل دینی و اجتماعی کودکان است که آموزش از دوران کودکی را مؤثر در امور کلان‌تر از جمله اقتصاد، امنیت و زندگی بهتر دانسته‌اند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه به وضعیت استان کرمانشاه در زمینه اشتغال، بیکاری و اقتصاد تاکید داشت و تصریح کرد: برای تغییر در این امور نیازمند تغییری اساسی هستیم تغییری که به مدارس و دانش آموزان ما بازمی‌گردد و اگر به این نکته بی توجه باشیم بی شک تغییری در وضعیت و روند کنونی نخواهیم دید.

محمدی خاطر نشان کرد: یکی از عوامل مؤثر برای تغییر شرایط کنونی نحوه رفتار در ایجاد دیدگاه ما برای فرهنگسازی اجتماعی و اقتصادی با کودکانمان است و از آنجا که کودک رفتارهای دریافتی خود را در بزرگسالی به سختی می‌توانند تغییر دهد بنابراین برای ایجاد یک تغییر در آینده باید از همان کودکی تغییرات انجام گیرد تا در بزرگسالی نتیجه آن را مشاهده کنیم.

وی در پایان دانش آموزان مقاطع ابتدایی را آینده سازان کشور دانست و با تاکید بر اهمیت نقش مدرسه و تربیت در بنیاد خانواده، یادکرد: با توجه به اینکه آینده کشور به دست دانش آموزان امروز است بنابراین اهمیت به نقش بنیادین خانواده و مدرسه در آینده زندگی شخصی و اجتماعی نمایان خواهد شد.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ