فرمانده جدید هنگ مرزی سلماس معرفی شد

اقتصاد ایران: ارومیه-فرمانده هنگ مرزی آذربایجان غربی عصر یکشنبه در آیینی با قدردانی از تلاش‌های مجموعه نیروها و فرماندهی هنگ مرزی سلماس، سرهنگ حاجی‌زاده را به عنوان فرمانده جدید این هنگ معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده هنگ مرزی آذربایجان غربی در این آئین با اشاره به امنیت پایدار در مرزهای استان گفت: امنیت پایدار به مدد تلاش‌های مرزبانان غیور و شجاع در آذربایجان‌غربی حاکم است.

سردار محمد احمدی ادامه داد: امروز موفقیت در مرزها مرهون مرزبانان هوشمند، مرزنشینان قانون‌مدار، پلیس و مردم است که دست به دست هم داده و مرزها را کنترل می‌کنند.

وی بیان کرد: برخی گمان می‌کنند که هشت سال دفاع مقدس تمام شده و جنگی در کار نیست اما جنگ و نبرد با دشمن همچنان باقی است و مرزبانان نیز در مسیر شهدای جمهوری اسلامی ایران گام برمی‌دارند.

وی اضافه کرد: عزت و اقتدار ملت ایران مرهون خون پاک شهداست بنابراین به هیچ متجاوزی اجازه ورود غیرقانونی به کشورمان را در مرزها نمی‌دهیم.

در این آئین تودیع و معارفه که با حضور فرماندار سلماس، اعضای شورای تأمین، امام جمعه، نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی و شواری اداری شهرستان سلماس و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی در مهمانسرای کوثر هنگ مرزی برگزار شد؛ همچنین از تلاش‌های سرهنگ رضا اسدی که از بهمن ماه سال ۹۹ تاکنون فرماندهی هنگ مرزی سلماس را برعهده داشته قدردانی شد.

همجواری مرزی سلماس با ترکیه به طول ۸۵ کیلومتر، موجب رونق مراودات تجاری و تردد از طریق این مرز شده است که این مساله باعث افزایش حساسیت تلاش و اهمیت کار مرزداران هنگ مرزی سلماس در سال‌های اخیر بوده است.

مرز کوزه رش سلماس پس از سه مرز رسمی بازرگان، سرو و رازی، چهارمین مرز رسمی ایران و ترکیه است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ