نمایندگان مجلس در انتصابات بویژه استانداران هیچگونه دخالتی ندارند

اقتصاد ایران: ساوه -نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت:نمایندگان مجلس در انتصابات بویژه استانداران هیچ گونه دخالتی ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد سبزی شامگاه یکشنبه در نشستی خبری با تسلیت شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان اظهار کرد: بدون شک جمهوری اسلامی ایران پشتیبان مظلومان بوده و در برابر ظلم سکوت نخواهد کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در انتصابات بویژه استانداران هیچ گونه دخالتی ندارند، افزود: ارائه نظر مشورتی در این راستا به معنای دخالت در عزل و نصب‌ها مانع نظارت بر عملکرد آنها نیست.

وی افزود: در ارتباط با گزینه‌های استانداری انتصابی در کار نبوده، بلکه دولت نظر مشورتی خواسته و اقدام مجمع نمایندگان در این راستا معرفی سه گزینه برای استانداری مرکزی بوده است.

حجت الاسلام سبزی ادامه داد: بدون شک دولت جدید هم معیارهایی دارد و بر اساس آنها عمل می‌کند و چنانچه دولت مشورت جدیدی خواست تعامل و هم افزایی لازم صورت می‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه انتقال آب از سد کوچری به ساوه گفت: باتوجه به شرایط بحرانی منابع آبی کشور، شهر ساوه به عنوان یکی از پنج شهر دارای تنش آبی کشور معرفی شده و امید است در دولت چهاردهم به این مطالبه چندین ساله مردم پاسخ داده شود و کام مردم با اجرای آن شیرین شود.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی افزود: پیگیری‌های لازم برای اتمام ۹۵ کیلومتر باقی مانده از شهر سلفچگان تا ساوه انجام شده اما به دلیل عدم تحقق اعتبار کافی همچنان این مهم تکمیل نشده است‌.

حجت الاسلام سبزی ادامه داد: در دولت سیزدهم حدود چهار هزار میلیارد ریال برای این طرح مصوب شد اما به دلیل تغییر و تحولات دولت در سال جاری متأسفانه تأمین این اعتبار از دستور خارج شده بود اما با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی وزارت نیرو و سازمان برنامه و بودجه مجدد تأمین اعتبار این پروژه در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: یا توجه به وضعیت حجم ذخیره سد الغدیر ساوه اجرای ۳۰ کیلومتر از طرح از سمت شهر آوه به صورت ویژه در دستور کار خواهد بود که چهار هزار میلیارد ریال در این بخش هزینه شود تا در صورت بروز وضعیتی بحرانی‌تر آب و فاضلاب استان مرکزی بتواند با انتقال آب چاه‌های تازه حفر شده از این مسیر مشکل بحران آب شهر را رفع کند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راه اندازی مجمع خیرین ورزشی در ساوه گفت: خیرین هیچگونه چشمداشتی و انگیزه‌ای جز خدمت به مردم ندارند اما برخی مدیران جلوی پای آنها سنگ‌اندازی می‌کنند که اینگونه رفتارها سبب دلسردی خیرین شده است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ