رسانه عبری از کمبود شدید مهمات در ارتش اسرائیل خبر داد

اقتصاد ایران: یک رسانه عبری زبان فاش کرد، به دلیل شدت حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی، با کمبود شدید مهمات مواجه شده است.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه هاآرتص در گزارشی که امروز یکشنبه منتشر شد اعلام کرد، اسرائیل با کاهش شدید ذخایر مهماتی‌اش مواجه شده است.

این رسانه خبر داد، باتوجه به تعویق سفر یوآف گالانت وزیر جنگ به ایالات متحده، که قرار بود در چارچوب آن علاوه بر مسئله حمله به ایران نیازهای تسلیحاتی اسرائیل هم مورد بررسی قرار بگیرد، مشکل اسرائیل را افزایش داده است به ویژه که اسرائیل در حال حاضر از سوی برخی از کشورهای غربی نیز با ممنوعیت صادرات مواجه است.

این روزنامه عبری زبان در گزارش خود افزود: ارتش اسرائیل اخیرا استفاده از سلاح‌های سنگین را به فرماندهان درجه بالاتر موکول کرده است، چون به دلیل تحریم انتقال سلاح به اسرائیل از سوی شماری از کشورهای جهان، ارتش با کمبود قابل توجه ذخایر گوله‌های توپ مواجه است.

به نوشته این رسانه، اسرائیل در چارچوب این کاهش، دستور صرفه جویی در بکارگیری این مهمات را صادر کرده است و کار به جایی رسیده است که در برخی از موارد اجازه شلیک گلوله‌های توپ و خمپاره باید توسط فرمانده تیپ صادر شود.

هاآرتص همچنین خبر داد، ساختار نظامی اسرائیل نگرانی خود را از پافشاری بنیامین نتانیاهو نخست وزیر در جلوگیری از سفر گالانت به ایالات متحده ابراز و نسبت به تاثیرات این اقدام بر واردات سلاح و مهمات به اسرائیل هشدار داد، زیرا قرار بود گالانت لیستی از نیازهای ارتش اسرائیل را تسلیم اوستین وزیر دفاع آمریکا کند تا واشنگتن آن را تامین و برای اسرائیل ارسال نماید.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ