ضربه مهلک حزب‌الله به تیپ گولانی/ ۱۵ کشته و ۲۸ زخمی تاکنون

اقتصاد ایران: منابع خبری از هلاکت دستکم ۱۵ نظامی صهیونیست و زخمی شدن بیش از ۲۰ نظامی دیگر در حمله پهپادی حزب الله به مقر تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

- اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری اعلام کردند که پایگاه تیپ گولانی و مقر یگان ایگوز 621 ارتش رژیم صهیونیستی در پادگان شراگا در شمال عکا در فلسطین اشغالی هدف حمله پهپادی رزمندگان حزب الله قرار گرفت.

 

.

 

به گفته این منابع، تاکنون دستکم پنج نظامی این تیپ مطرح ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده و بیش از 20 نظامی دیگر هم زخمی شده اند.

این منابع اعلام کردند که تیمهای امداد و نجات رژیم صهیونیستی در حال آوار برداری در مکانی هستند که مورد حمله پهپادی قرار گرفته است.

رسانه های عبری در این باره گزارش می داند که پهپاد حزب الله، رستوران پایگاه تیپ گولانی را هدف قرار داده و به همین سبب آمار تلفات بسیار بالاست و حال برخی از مجروحان هم وخیم است.

اعتراف ارتش اسرائیل: مرگبارترین حمله حزب الله از ابتدای جنگ اتفاق افتاد

ارتش رژیم صهیونیستی در واکنش به حمله پهپادی کوبنده حزب الله به پایگاه تیپ معروف گولانی ارتش رژیم اعتراف کرد که مرگبارترین حمله حزب الله از آغاز جنگ رخ داد.

رادیو ارتش اسرائیل آمار نظامیان مجروح را تا کنون 20 نفر اعلام کرده که  البته این آمار به سبب سیاست سانسور نظامی شدید تلفات صهیونیستها واقعی نیست.

رسانه های رژیم صهیونیستی به شکست مجدد سامانه گنبد آهنین و دیگر سامانه های هوایی این رژیم در برابر موشکها و پهپادهای حزب الله اعتراف کردند و گفتند سامانه هوایی نتوانست پهپاد حزب الله را که در جنوب حیفا(مقر تیپ گولانی) منفجر شد، رصد و رهگیری کند و به همین سبب آژیرهای هشدار در این منطقه به صدا درنیامد.

افزایش آمار تلفات حمله پهپادی حزب الله به مقر تیپ گولانی: افزایش کشته‌های ارتش صهیونیست به 15 نفر

کانال دوازدهم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که آمار تلفات تیپ گولانی در پی حمله پهپادی حزب الله به منطقه بنیامینا به 15 کشته و دستکم 28 زخمی رسیده است.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ