برگزاری دوره آموزش جوشکاری تخصصی آلومینیوم درمراکزجوارکارگاهی

اقتصاد ایران: بوشهر- مدیر کل فنی و حرفه ای استان بوشهر از برگزاری اولین دوره آموزشی تخصصی جوشکاری آلومینیوم در سطح کشور و در مراکز جوار کارگاهی استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمجید دراهکی عصر یکشنبه با اشاره به برگزاری دوره‌های دوگانه آموزش با مؤسسه کشتی سازی شهید محلاتی گفت: تمرکز کشورهای پیشرفته بر آموزش‌های دوگانه با بهره گیری از ظرفیت صنایع و بنگاه‌های اقتصادی و در محیط‌های کار واقعی است.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر افزود: ما هم در دو سال اخیر با تاکید بر این روش‌ها؛ آموزش‌های جوار کارگاهی و بین کارگاهی با محیط کار واقعی را پیاده‌سازی کرده‌ایم تا آموزش‌ها متناسب با نیاز بازار کار باشد.

وی گفت: ما بر این باوریم که آموزش‌های جوار کارگاهی و بین کارگاهی تا ۸۰ درصد؛ به اشتغال منجر می‌شود.

دراهکی افزود: در همین راستا با توجه به نیاز صنایع، بنگاه‌های اقتصادی ظرفیت‌های موجود در استان بوشهر با همکاری مؤسسه کشتی سازی شهید محلاتی و با هدف ایجاد فرصت‌های شغلی پایدار وبا ثبات و تربیت جوانان مهارت دیده و متخصص اقدام به برگزاری دوره‌های تخصصی جوش آلومینیوم کرده که این مهم برای اولین بار در کل کشور و درمراکز جوار کارگاهی صورت می‌پذیرد.

وی گفت: استفاده از تجربیات مربیان توانمند و نمونه کشوری در حرفه جوشکاری، بهره گیری از هوش مصنوعی در زمینه جوشکاری که در این زمینه هم خوشبختانه استان بوشهر پیشتاز بوده و هم اکنون برای اولین بار در مراکز جوار کار گاهی دوره تخصصی با تضمین اشتغال برای جوانان برگزار کرده‌ایم.

دراهکی خاطرنشان کرد: بی‌تردید ایجاد و توسعه مراکز آموزش جوار و بین کارگاهی تأثیر بسزایی در ارتقای توان فنی و اشتغال‌پذیری افراد در حوزه‌های مختلف صنعت دارد.

وی گفت: این مراکز در کنار صنایع علاوه بر رونق بخش‌های تولیدی زمینه افزایش سطح مهارت کارگران و شاغلان واحدهای اقتصادی را فراهم می‌کند.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر بیان کرد: هدف از ایجاد مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای جوار کارگاهی و بین کارگاهی، ارتقای مهارت، کاهش هزینه‌های جانبی تولید، استفاده بهینه از امکانات آموزشی برای شاغلان، صیانت از نیروهای کار و تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر است.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ