رشد کمی و کیفی صنایع کوچک و متوسط باعث توسعه متوازن کرمان می‌شود

اقتصاد ایران: کرمان_ معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت:تنها راه توسعه متوازن و پیشرفت همه جانبه صنعت استان کرمان رشد کمی و کیفی صنایع کوچک و متوسط این استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسن زاده، پیش از ظهر یکشنبه در هشتمین جلسه کمیته ارتباط مؤثر صنایع کوچک و بزرگ استان کرمان که در محل مجتمع مس خاتون‌آباد شهربابک برگزار شد با تاکید بر اینکه صنایع جانبی باید در استان کرمان شکل گیرد گفت: همه صنایع بزرگ استان کرمان باید در کنار خودشان صنایع جنبی را نیز ایجاد و از آنها حمایت کنند تا شاهد رشد و شکوفایی صنایع کوچک و متوسط استان باشیم.

وی با بیان اینکه تنها راه توسعه متوازن و پیشرفت همه جانبه صنعت استان کرمان، رشد کمی و کیفی صنایع کوچک و متوسط است افزود: حمایت از شرکت‌های کوچک و متوسط تنها به خرید و ساخت داخل استان محدود نمی‌شود و باید در سهامداری‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان نیز حمایت‌ها انجام گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان گفت: تولید یک میلیون کاتد در مس طرح خوبی است، اما هدف اصلی باید ایجاد صنایع پایین دستی در مس باشد تا ارزش افزوده واقعی ایجاد گردد.

حسن زاده، تصریح کرد: شرکت ملی مس و مجتمع‌های صنعتی این شرکت در استان باید در حوزه دانشگاهی و ارتباط با مراکز علمی اقدامات بیشتری انجام دهند، چرا که در این ارتباطات هم بنیه علمی این مجتمع‌ها قوی‌تر می‌شود و هم باعث می‌شود دانشجویان کار علمی و عملی را با هم آموزش ببینند.

وی افزود: در استان کرمان شرکت‌های تولید کننده توانمند و قوی داریم که با حمایت مجموعه‌های صنایع بزرگ این استان می‌توانند آینده بسیار خوبی را برای صنعت کرمان رقم بزنند.

نظرات کاربران

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نرخ ارز

عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار خرید 24759 0 (0%)
یورو خرید 28235 0 (0%)
درهم خرید 6741 0 (0%)
دلار فروش 24984 0 (0%)
یورو فروش 28492 0 (0%)
درهم فروش 6803 0 (0%)
عنوان عنوان قیمت قیمت تغییر تغییر نمودار نمودار
دلار 285000 0.00 (0%)
یورو 300325 0.00 (0%)
درهم امارات 77604 0 (0%)
یوآن چین 41133 0 (0%)
لیر ترکیه 16977 0 (0%)
ﺗﻐﯿﯿﺮات ﺑﺎ ﻣﻮﻓﻘﯿﺖ اﻧﺠﺎم ﺷﺪ